اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

تشکیل 44 هزار پرونده برای اصناف متخلف لرستان

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت لرستان گفت: از ابتدای سال تا به امروز برای 44 هزار واحد متخلف تشکیل پرونده ‌داده‌ایم که میزان جریمه این واحدها 319 میلیارد ریال بوده است.

تشکیل 44 هزار پرونده برای اصناف متخلف لرستان

فریبرز حسامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: از ابتدای سال تا به امروز حدود ۸۰ هزار بازرسی از واحدهای صنفی استان انجام شده که از این تعداد برای ۴۴ هزار واحد متخلف تشکیل پرونده ‌داده‌ایم.

وی با بیان اینکه میزان جریمه واحدهای صنفی متخلف در استان ۳۱۹ میلیارد ریال بوده است، افزود: حدود ۳۲ درصد جرائم مربوط به گران‌فروشی و ۱۹ درصد نیز کم فروشی بوده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت لرستان بیان کرد: طی یک ماه گذشته چندین پرونده مهم در حوزه قاچاق در استان تشکیل شده که کشف یک محموله کودشیمیایی به ارزش  پنج میلیاد ریال، یک محموله جو به ارزش یک میلیارد ریال، یک محموله بذر به ارزش دو میلیارد ریال و یک محموله لوازم خانگی به ارزش پنج میلیارد ریال از این جمله هستند.

حسامی با  اشاره به اینکه در هر جای استان شاهد تجمع کالاهای ضروری باشیم با فرد متخلف به شدت برخورد می‌کنیم، تصریح کرد: بر اساس قانون توزیع نکردن اقلام ضروری مردم قاچاق محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول