اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

بزرگداشت بانوی مبارز انقلابی امروز در تلویزیون

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری همدان گفت: سالگرد درگذشت خانم مرضیه دباغ بانوی مبارز انقلابی به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار و از شبکه استانی همدان پخش می‌شود.

بزرگداشت بانوی مبارز انقلابی امروز در تلویزیون

ربیعه علیمحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به ۲۷ آبان ماه سالروز درگذشت مرحومه خانم دباغ از بانوان مبارز انقلابی کشور اظهار کرد: خانم دباغ از چهره‌های ملی و بین‌المللی هستند که نقش بسزایی در پیروزی انقلاب،  مبارزات انقلابی و همراهی با امام(ره) داشتند.

وی به جایگاه ایشان در دفاع مقدس و پایه‌گذاری سپاه منطقه غرب کشور اشاره کرد و گفت: خانم دباغ حتی دو سال در مرزها مشغول به کار شدند که باید گفت جایگاه بالایی در دوران انقلاب و پیروزی انقلاب دارند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری همدان بیان کرد: با توجه به چهره شاخص مرحومه دباغ و پاسداشت خدمات ایشان، قرار بود مراسم بزرگداشت این بانوی ارجمند به صورت کنگره و در روز تولد ۸۰ سالگی ایشان برگزار شود اما چون به علت کرونا شرایط نبود، مقرر شد این برنامه ویدئو کنفرانسی باشد.

 وی با بیان اینکه به همت صدا و سیما پیشنهاد شد که از حضور افراد به صورت ویدئو کنفرانسی استفاده کنیم چون نمی‌توان افراد زیادی را دعوت کرد گفت: ۱۰ نفر به نمایندگی شامل نماینده بسیج جوانان، بسیج جامعه زنان، بسیج ادارات، بسیج کادر درمان و... در این برنامه حضور می‌یابند و به صورت تلویزیونی از شبکه استانی و شبکه ملی پخش می‌شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان تصریح کرد: این برنامه امروز از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۶:۳۰ روی آنتن می‌رود که یکسری از مهمانان که همدانی هستند به صورت حضوری شرکت می‌کنند و برخی از طریق ویدئو کنفرانسی ارتباط خواهند داشت.

وی یادآور شد: همچنین در این برنامه رونمایی از کتاب خانم دباغ که به صورت انگلیسی و عربی ترجمه شده است، انجام می شود.

انتهای پیام:/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول