اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مجله فارس پلاس

پیام قدردانی خانواده سردار صحرایی از مردم

نکته قابل تاملی که در بازشناسی ابعاد شخصیتی سردار صحرایی، فراروی یکان یکان ما گشوده است و جای پژوهشی ژرف را از سوی عالمان دین، محققان حوزه سیاست و جامعه شناسی باقی می گذارد، ویژگی جامع الاضلاع بودن این شخصیت است.

پیام قدردانی  خانواده سردار صحرایی از مردم

به گزارش خبرگزاری فارس، خانواده سردار شهید صحرایی از آحاد مردم استانهای شمالی کشور (مازندران، گلستان و گیلان)  بویژه استان مازندران و بخصوص مردم فهیم و قدرشناس شهرهای بهشهر و رستمکلا،  به پاس حضور مهرورزانه شان در مراسم تکریم و تعظیمِ سردار شهید صحرایی قدردانی به عمل می آورد.  

سردار صحرایی، به تعبیر علمدار لشکر ۲۵ کربلا، سردار قربانی، «قاسم سلیمانی مازندران» است که در ارادت به نظام و مردم از هیچ کوششی فروگذار نکرده و ارادت باشکوه و کم نظیر مردم به آن عزیز سفر کرده، موید این حقیقت مهم است. 
هرچند محدودیت ها و مَضایق ناشی از ویروس منحوس کرونا، نگذاشته تا جلوه های این ارادتمندی در مقیاس واقعی و - آنگونه که شایسته ی روح بلند صحرایی بوده - رُخ نماید اما شُکوه این ابراز ارادت ها در فضای مجازی، با مزین شدن نام سردار صحرایی به القابی چون" سرداردلها - سردار مردمی- سردار پابرهنه - سردار صریح سردار صادق و ..."  مکمل و مُقوّمی برای عرض ارادت های کم نظیر مشتاقان عرصه ایثار و خدمت، در فضای عینی بوده است. 
نکته قابل تاملی که در بازشناسی ابعاد شخصیتی سردار صحرایی، فراروی یکان یکان ما گشوده است و جای پژوهشی ژرف را از سوی عالمان دین، محققان حوزه سیاست و جامعه شناسی باقی می گذارد، ویژگی جامع الاضلاع بودن این شخصیت است؛ بگونه ای که در عین وفاداری و اتصال به ارزشها و اصول ناب انقلابی، می توان پیوندهای وثیقی را در نسبت با گرایش های متنوع سیاسی، عقیدتی، قومی و قبیله ای برقرار ساخت و پیوندها را محصور و محدود در قرائتی خاص، بنیان ننهاد و حضور شگفت انگیز اقشار مختلف مردم با طیف های متنوعِ سیاسی در تشییع پیکر سردار شهید صحرایی، مصداق مناسب و روشنی برای چنین بازشناسی و بازاندیشی است اما آنچه درخصوص آن، نباید دچار چندصدایی و تساهل و تسامح شد، قرائت و تفسیرپذیری از آرمانها و اصولیست که در پای و ساحت آن، به درازنای تاریخ، خونها و آبروها ریخته شده و رسولان و امامانی در طول تاریخ، محنتها به جان خریده اند.  
خانواده شهید صحرایی از پیشگاه خداوند منّان و از روح عرشی شهیدانِ مام وطن، مدد جسته تا همچون صحرایی در پاسداشت مجاهدانه از نظام و آرمانهای انقلاب و کشور گام بردارد و در سربازی و مُتابعت از امام و رهبری، بویژه رهبر فرزانه ی انقلاب حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) از بذل جان ناقابل خود دریغ نورزد. 
برخود فرض دانسته؛ مراتب تقدیر و تشکر بیت شهید صحرایی را از حضور و ارسال پیامهای تبریک و تسلیت سران قوا، مسوولین محترم لشکری، کشوری و استانی و مردم عزیز بعمل آورد. 
اجر همه شما با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدلله الحسین(ع) 

 سرهنگ پاسدار جواد صحرایی رستمی فرزند سردار شهید رمضانعلی

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول