اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

برگزاری جشنواره تذهیب و گل و مرغ در شهرستان اقلید

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اقلید از برگزاری جشنواره تذهیب و گل و مرغ در این شهرستان خبر داد.

برگزاری جشنواره تذهیب و گل و مرغ در شهرستان اقلید

 فاطمه سادات رسولی در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در اقلید با اشاره به جشنواره دهه هنر فارس، از برگزاری جشنواره تذهیب و گل و مرغ در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: از ده بخش جشنواره استانی دهه هنر فارس، دبیرخانه بخش تذهیب و گل و مرغ این جشنواره به اقلید تعلق گرفت.

وی با بیان اینکه موضوع این جشنواره آزاد است، افزود: هنرمندان می توانند در هر یک از رشته‌های هنری با سه اثر شرکت کنند.

رسولی افزود: استفاده از طلای اصل، رنگ های طبیعی، کاغذ دست‌ساز یا الیاف طبیعی در ارائه آثار همه بخش‌ها امتیاز دارد و هنرمندان باید برای شرکت در بخش مثنی سازی از آثار فاخر مکاتب هنری و دوره‌های تاریخی (با اولویت دوره های تیموری_صفوی) استفاده کرده و مشخصات و تصویر اصل اثر را ارائه کنند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی اقلید بیان داشت: با توجه به اینکه این برنامه به‌صورت مجازی برگزار می‌شود، هنرمندان می توانند از آثار خود عکس باکیفیت تهیه و در قالب jpg  و با حجم حداکثر 2مگابایت ارسال نموده و یا برای اطلاعات تکمیلی، به پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره به نشانی www.injo.ir  مراجعه کنند.

وی یادآور شد: هنرمندان برای شرکت در این جشنواره تا پنجم دی‌ماه امسال مهلت دارند تا در سایت ثبت‌نام و آثار خود را بارگذاری کنند.

گفتنی است، جشنواره فرهنگی هنری دهه هنر فارس در۱۰ بخش باعناوین تذهیب و گل و مرغ (اقلید)، فیلمنامه کوتاه (کازرون)، عکس (مرودشت)، بازیگری "تک بازیگر" (اوز)، داستان نویسی و داستانک (لارستان)، خوشنویسی (ارسنجان)، نقاشی (کازرون)، شعر (جهرم)، گرافیک (داراب) و  نمایشنامه‌نویسی (شیراز) که هر بخش به دبیری یک شهرستان است، برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول