اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

سهرابیان: کمیته فنی قایقرانی کشک نیست/اردوهای ملی تعطیل نمی‌شود

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: در خصوص دعوت هدیه کاظمی به اردوی ملی کمیته فنی باید تصمیم بگیرد.

سهرابیان: کمیته فنی قایقرانی کشک نیست/اردوهای ملی تعطیل نمی‌شود

علیرضا سهرابیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اینکه آیا با اعمال محدودیت‌های جدید از شنبه اردوهای شما تعطیل خواهد شد یا خیر اظهارداشت: سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی امروز مصاحبه‌ای داشت و اعلام کرد به جز اردوهای تیم ملی بقیه جاها تعطیل است. ما اسامی تیم ملی را می‌دهیم تا بتوانند تمرینات خود را ادامه دهند.

وی افزود: ورزشکاران ما هر کدام داخل یک اتاق مستقر شدند. آنهایی که در انزلی اردوهای تیم ملی را برگزار می‌کنند هم در هتل و در اتاق‌های مجزا هستند، بنابراین ما تمام پروتکل‌های بهداشتی را برای برگزاری اردو رعایت می‌کنیم.

رئیس فدراسیون قایقرانی در خصوص عدم دعوت هدیه کاظمی به اردوهای تیم ملی کایاک عنوان کرد: معمولاً هر اتفاقی که برای کاظمی می‌افتاد با من صحبت می‌کرد. من حتی ۲ روز قبل از مسابقات قهرمانی کشور با او صحبت کردم اما او حرفی از آسیب‌دیدگی نزد.

سهرابیان ادامه داد: معمولاً به این صورت است که بچه ها هر مشکلی داشته باشند اگر من بتوانم حل کنم با من صحبت می‌کنند اما متاسفانه کاظمی چیزی نگفت و در مسابقات قهرمانی کشور هم حضور پیدا نکرد. روزی که کمیته فنی اسامی را اعلام کرد مدارکی از کاظمی به ما نرسید.

رئیس فدراسیون قایقرانی درباره اینکه کاظمی گفته به خاطر سهل انگاری هیات مدارک به فدراسیون نرسیده، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم هیات به ما مدارک را نداد یا کاظمی مدارک را نداده بود اما به هر حال این موضوع از طریق کمیته فنی مورد موافقت قرار نگرفت. بعد از مدتی هدیه کاظمی نامه‌ای از آسیب دیدگی‌اش به فدراسیون ارائه کرد اما دعوت به اردوی بعدی بستگی به نظر کمیته فنی دارد. باید پزشک معالج او اعلام کند که هدیه کاظمی خوب شده و می‌تواند در تمرینات شرکت کند. ما صلاحیت تصمیم‌گیری را به کمیته فنی می‌دهیم. به قول آقای پروین که گفته بود کمیته فنی یعنی کشک ما سعی کردیم برنامه‌ها در کمیته فنی عملیاتی شود.

وی همچنین درباره وضعیت تمرینات ورزشکاران و اینکه آیا نگران شیوع کرونا نیستید تصریح کرد: من نگران نیستم و از وضعیت بچه‌ها راضی هستم. آنهایی که برای کسب سهمیه در المپیک تلاش می‌کنند بهترین استفاده را از وضعیت موجود برده‌اند. ورزشکاران روئینگ و آب‌های آرام تلاش خود را کرده‌اند، اگر ضعفی بوده به خاطر محدودیت محیط و کرونا بوده است. من در مجموع از همه ورزشکاران راضی هستم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول