اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مسؤولانی که ترک فعل کنند، مجازات می‌شوند

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: مسؤولانی که ترک فعل کنند، مجازات می‌شوند.

مسؤولانی که ترک فعل کنند، مجازات می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی پیش از ظهر امروز در سومین جلسه پیشگیری از وقوع جرم استان زنجان بر ضرورت اتخاذ تصمیمات منطقی، واقعی و پیشگیرانه توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا در شرایط کنونی کشور تأکید کرد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با تقدیر از پیگیری‌ها و تلاش اعضای ستاد در راستای اجرای دقیق  مصوبات ستاد گفت: امروز ما در استان شاهد توفیقات بالایی در حوزه پیشگیری از وقوع جرائم  هستیم و وضعیت استان نسبت به گذشته شرایط مطلوبی دارد.

وی تصریح کرد: نباید از آسیب‌های اجتماعی غفلت کنیم و استان می‌تواند در پیشگیری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی در کشور نمونه باشد.

صادقی نیارکی با بیان اینکه امروز شرایط کرونای کشور، شرایط خاصی است، افزود: اقدامات پیشگیرانه در این حوزه توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا و دانشگاه علوم پزشکی برای رعایت فاصله‌های اجتماعی و مسائل بهداشتی امری ضروری است.

رئیس ستاد پیشگیری از وقوع جرم استان زنجان با تسلیت درگذشت همکار قضایی مرحوم محمد احمدی از قضات توانمند دادگستری و همچنین کادر نیروی انتظامی استان بر اثر ابتلا به کرونا  و شهدای حوزه سلامت، اتخاذ تصمیمات منطقی، واقعی و پیشگیرانه در شرایط کنونی کشور را خواستار شد.

صادقی نیارکی با اشاره به اینکه امروز نیازمند جلب رضایت عمومی مردم نسبت به حاکمیت هستیم  اظهار داشت: ترک فعل توسط مسؤولان منجر به نارضایتی خواهد شد و قانون برای این افراد مجازات‌هایی پیش بینی کرده است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول