اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

خباز: اصلاح‌طلبان شاید در شرایط اضطرار از نامزد غیر اصلاح‌طلب حمایت کنند

عضو ارشد حزب اعتماد ملی گفت: شاید اصلاح طلبان در شرایط اضطرار بر روی یک نامزد غیر اصلاح طلب نیز فکر کنند اما این در شرایط اضطراری خواهد بود.

خباز: اصلاح‌طلبان شاید در شرایط اضطرار از نامزد غیر اصلاح‌طلب حمایت کنند

محمدرضا خباز عضو ارشد حزب اعتماد ملی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره آخرین تحرکات حزب متبوعش برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: دفتر سیاسی حزب اعتماد ملی همچون دفاتر دیگر احزاب سیاسی موضوعات مربوط به انتخابات 1400 را دنبال و پیگیری می کند.

وی افزود: تصمیم دفتر سیاسی حزب اعتماد ملی هر چه که باشد در صحن شورای مرکزی حزب مطرح و پس از رای حداکثری فردی از سوی حزب به عنوان نامزد نام نویسی خواهد کرد.

خباز با تاکید بر اینکه حزب اعتماد ملی فقط بخشی از پازل اصلاحات است، تصریح کرد: در جبهه اصلاحات حدود 15 الی 30 حزب فعالیت دارند که حزب اعتماد ملی از عِدّه و عُدّه بالایی برخوردار است بنابراین مجموع نظرات و تصمیمات همه این احزاب به عنوان تصمیم نهایی لحاظ و اطلاع رسانی خواهد شد.

عضو ارشد حزب اعتماد ملی در پاسخ به این پرسش که با توجه به این جمله آقای حضرتی (قائم مقام حزب اعتماد ملی) مبنی بر اینکه روحانی و لاریجانی هر دو اصلاح طلب هستند، احتمال حمایت حزب اعتماد از علی لاریجانی در 1400 وجود دارد، یا خیر، گفت: ما از الان بر روی نامزدهای غیر اصلاح‌طلب بحث نمی کنیم بنابراین حمایت یک نامزد اصلاح طلب جزو اولویت ماست.

وی تاکید کرد: شاید اصلاح طلبان در شرایط اضطرار بر روی یک نامزد غیر اصلاح طلب نیز فکر کنند اما این در شرایط اضطراری خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول