اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

وضعیت شجاعی برای دیدار با نساجی امروز مشخص می شود/ مشکل مهاجم تراکتور حل شد

وضعیت کاپیتان تیم فوتبال تراکتور برای دیدار با نساجی مازندران در جلسه امروز کمیته استیناف مشخص می شود.

وضعیت شجاعی برای دیدار با نساجی امروز مشخص می شود/ مشکل مهاجم تراکتور حل شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال تراکتور در هفته دوم لیگ برتر از ساعت 16:10 پنجشنبه این هفته به مصاف نساجی مازندران می رود. 

شاگردان منصوریان که برای آشنایی با چمن مصنوعی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر دو روز قبل در زمین چمن مصنوعی شهید توانا مجموعه شهرداری تبریز تمرین کردند، امروز هم از ساعت 12:30 در همین زمین تمرین خواهند کرد.

باشگاه تراکتور برای رفع محرومیت مسعود شجاعی برای حضور وی در دیدار با نساجی،  درخواست تجدید نظرخواهی کرده و قرار است اعضای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال امروز درباره این موضوع تصمیم گیری کنند. کاپیتان تراکتور به دلیل مصاحبه بعد از بازی فینال جام حذفی دو جلسه از همراهی این تیم محروم شد اما پس از غیبت شجاعی مقابل نفت مسجد سلیمان احتمال دارد وی بتواند طبق نظر کمیته استیناف مقابل قائمشهری ها حضور داشته باشد.

همچنین فدراسیون فوتبال مجوز بازی محمد امین اسدی را برای تراکتور صادر کرده و این بازیکن هم تا زمان صدور رای کمیته وضعیت مشکلی برای دیدار با شاگردان وحید فاضلی ندارد. پرونده این بازیکن به دلیل شکایت باشگاه آرمان گهر در کمیته وضعیت مفتوح است.

هماهنگی های به عمل آمده و با پیگیری های محمدرضا زنوزی، اعضای تیم تراکتور با پرواز اختصاصی و مستقیم تبریز به ساری ساعت 16 فردا به مازندران رفته و از آنجا هم به بابلسر خواهند رفت تا اردوی قبل بازی بازی خود را در این شهر برگزار کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول