اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

تعمیر و بازسازی ۱۵۰ منزل مسکونی در اهواز توسط سپاه

معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: ۱۵۰ خانه در محله منبع آب با هزینه هفت میلیون تومانی برای هر خانه در حال بازسازی هستند.

تعمیر و بازسازی ۱۵۰ منزل مسکونی در اهواز توسط سپاه

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سرهنگ عبدالرضا حاجتی، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان، پیش از ظهر امروز در نشست خبری  ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج اظهار کرد: شعاری که امسال برای بسیج معین شده، پیشرو در خدمت و امیدآفرینی است، دشمن یاس و ناامیدی را تولید می‌کند و ما جلوی آن‌ها می‌ایستیم. 

وی افزود: ۴۱ سال از عمر بسیج می‌گذرد، دشمن رو به افول و بسیج و مردم کشورمان در حال رویشند، پیشرفت‌های ما در عرصه علمی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی بر کسی پوشیده نیست. 

حاجتی گفت: روزشمار هفته بسیج امسال به این صورت است که جمعه ۳۰ آبان روز بسیج و معنویت است که مراسم دعای ندبه در فضای باز و با جمعیت محدود برگزار می‌شود که پس از این مراسم پزشکان و پیراپزشکان جهادی، مشغول خدمات رسانی به مردم مناطق محروم خواهند شد. 

وی ادامه داد: امسال ۱۰۵۳ برنامه با رویکرد خدمت‌رسانی با توجه به شرایط کرونا، در هفته بسیج برگزار خواهد شد. ۳۰ هزار جهیزیه در ۵ سری در هفته بسیج اهدا خواهد شد، ۱۱۲ هزار بسته معیشتی و ماسک رایگان و ۳۵۰۰ بسته نوشت افزار نیز توزیع خواهیم کرد. 

معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر عج خوزستان بیان کرد: سپاه حضرت ولیعصر(عج) برای کاهش قیمت‌ها و نظارت بر بازار با سازمان صمت همکاری می‌کند.

وی افزود: توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی در هفته بسیج از دیگر اقدامات برای کمک به اقشار کم برخوردار استان است که کمک بسیج اصناف در هفته بسیج هشت هزار واحد تولیدی به کار و تولید مجدد بازگشت.

عبدالرضا حاجتی به اقدامات گروه‌های جهادی در بازسازی منازل آسیب دیده اشاره کرد و افزود: تعمیر و بازسازی ۱۵۰ منزل در منطقه منبع آب اهواز شامل ایزوگام، استحکام و بازسازی در حال انجام است که برای هر خانه حدود هفت میلیون تومان هزینه می‌شود، ضمن اینکه به همت گروه‌های جهادی وسایل و تجهیزات و لوازم خانگی هم تعمیر می‌شوند.

معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: ۲۰۰ منزل در پنج منطقه کم برخواردار اهواز هم با مبلغ هر خانه ۱۵ میلیون نیز در دستور کار قرار گرفته است.
وی ادامه داد: در هفته بسیج ۴۰ زندانی جرایم غیر عمد آزاد شدند که  تا بهمن ماه این عدد به ۱۱۰ نفر می‌رسد.

 حاجتی بیان کرد: نذر دو هزار واحد خون و تجلیل از پرستاران در هفته بسیج را از جمله برنامه‌های این هفته در خوزستان است.


انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول