اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

50 سال در عرصه تعلیم و تربیت طی این 9 ماه جلو رفتیم

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: در این 9 ماه، با برنامه‌ریزی‌های دقیق آموزش و پرورش و جهاد صورت گرفته، در عرصه تعلیم و تربیت پنجاه سال جلو رفتیم.

50 سال  در عرصه تعلیم و تربیت طی این 9 ماه جلو رفتیم

به گزارش خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در آیین رونمایی از پوستر پنجمین دوره جشنواره دانایی و توانایی، بر دوری از محفوظات محوری و گسترش فرهنگ کتابخوانی در مدارس تأکید کرد و گفت: کتاب و کتابخوانی یکی از شاخصه‌های توسعه است و اگر بخواهیم توسعه تمدنی را بیان کنیم باید میزان انتشارات و نقد کتب را به صورت ویژه ارزیابی کنیم و همچنین باید از محفوظات محوری در مدارس دور شویم.

وی با بیان اینکه کشوری با زمینه تاریخی و تمدن 2500 ساله باید به میزان مطالعه و دامنه گسترده فرهنگ مطالعه توجه ویژه داشته باشد، افزود: به عنوان متولیان تعلیم و تربیت عمومی موظفیم که استعدادهای بچه‌ها را شکوفا کرده و آنها را با نوع توانمندی‌شان آگاه کنیم.

فولادوند به وضعیت کرونا در کشور اشاره کرد و ادامه داد: زیست بوم جدیدی که به دلیل کرونا در دنیا ایجاد شده است، گام‌های موثر ایجاد کرد و اگرچه جمع کثیری از عزیزان مان را گرفت که باعث تأثر است اما در این 9 ماه، با برنامه‌ریزی‌های دقیق آموزش و پرورش و جهاد صورت گرفته، در عرصه تعلیم و تربیت پنجاه سال جلو رفتیم.

وی اضافه کرد: در شرایط کرونا، تولید محتوای خوبی در حوزه پرورشی داشتیم که جای خداقوت دارد؛ همچنین شبکه شاد بستری فراهم کرد تا مدیران کشور بتوانند در کوتاه ترین زمان با دورترین نقطه کشور صحبت کنند. در واقع کرونا برای آموزش و پرورش تبدیل به یک فرصت شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول