اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

تذکر 37 نماینده به رزم‌حسینی به خاطر عدم تحویل خودروهای ثبت‌نامی سایپا در سال 96

37 نفر از نمایندگان در تذکری به وزیر صمت عنوان کردند که چرا خودروهای ثبت‌نامی شرکت سایپا در سال 96 به مشتریان تحویل داده نشده و این شرکت مجدد اقدام به ثبت‌نام خودروهای جدید و دریافت وجه از مردم کرده است؟

تذکر 37 نماینده به رزم‌حسینی به خاطر عدم تحویل خودروهای ثبت‌نامی سایپا در سال 96

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان کشور در جلسه علنی امروز مجلس (سه‌شنبه 27 آبان 99) توسط حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیأت رئیسه مجلس قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:

جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد به وزیر بهداشت، لزوم درمان رایگان بیماران کرونایی و تحت پوشش بیمه قرار گرفتن آمپول مربوط به بیماری را متذکر شد. 

جواد نیک‌بین نماینده مردم کاشمر در تذکری به وزرای امور اقتصادی و دارایی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد که چرا در شاخص جهانی سهولت کسب و کار که در سال 2019 منتشر شد شاهد رتبه بسیار پایین 128 از بین 190 کشور هستیم و در تذکر دیگری به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد که چرا تولید فیلم‌های دفاع مقدس و فرهنگ مقاومت در این دولت بسیار کاهش یافته است. از سال 90 که بحث مدافعان حرم مطرح شده، تاکنون چند فیلم سینمایی فاخر در این ارتباط ساخته شده است.

وی همچنین در تذکری به وزیر بهداشت عنوان کرد که چرا در درمان بیماری کرونا از ظرفیت گسترده طب سنتی و اساتید این رشته استفاده مطلوب نمی‌شود؟

عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان به رئیس‌جمهور ضرورت توجه به گلایه‌مندی جمعی از معلولان کشور نسبت به استخدام در آموزش و پرورش را متذکر شد. 

سیدجلیل میرمحمدی نماینده مردم تفت و میبد به اتفاق 36 نفر دیگر از نمایندگان در تذکری به وزیر صنعت، معدن و تجارت عنوان کردند که علت عدم تحویل خودروهای ثبت‌نام شده در سال 96 شرکت سایپا و اقدام اخیر این شرکت در ثبت‌نام جدید و اخذ وجه از مردم برای تحویل خودرو چیست؟

انور حبیب‌زاده نماینده مردم بوکان به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، لزوم بازنگری در مصوبه استفاده از زبان فارسی در نامگذاری اصناف را متذکر شد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول