اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

انعقاد تفاهم‌نامه تامین زمین ساخت مسکن ایثارگران استان مرکزی

تفاهم‌نامه تامین زمین و احداث مسکن ایثارگران با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، استاندار مرکزی و جمعی از مسئولان در سالن غدیر استانداری مرکزی منعقد شد.

انعقاد تفاهم‌نامه تامین زمین ساخت مسکن ایثارگران استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، تفاهم‌نامه تامین زمین و احداث مسکن ایثارگران با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، استاندار مرکزی و جمعی از مسئولان در سالن غدیر استانداری مرکزی منعقد شد.

در این تفاهم‌نامه بر ساماندهی اشتغال و کارآفرینی ایثارگران استان نیز تاکید شد.

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در این مراسم، اظهار کرد: ایثارگران، کارمندان، طلاب و مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی باید مورد حمایت جدی دولت قرار گرفته و معضل مسکن برای این اقشار حل شود.

وی بیان کرد: خانواده شهدا و ایثارگران که یادگاران نظام بوده نباید دغدغه سرپناه داشته باشند در حالی که افزایش بی‌رویه قیمت زمین و مسکن شرایط زندگی را برخی اقشار متوسط و ضعیف جامعه بسیار دشوار کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: ستون عزت و شرف در جامعه، خانواده شهدا و ایثارگران هستند و حمایت و تکریم آنها وظایف تمام مردم و مسئولان بوده در حالی که ایجاد ۲ هزار واحد مسکونی ویژه ایثارگران استان مرکزی اقدامی شایسته و ماندگار خواهد بود.

امام جمعه اراک ادامه داد: استان مرکزی از ابتدای انقلاب تاکنون شهدای بسیاری را تقدیم نظام و انقلاب کرده و پیشینه غنی در عرصه فرهنگی دارد و امروز باید به اقشار موثر در انقلاب خدمات مطلوبی ارائه کند.

دری نجف‌آبادی با اشاره به مشکلات اقتصادی در سطح کشور گفت: قیمت برخی کالا بدون علت افزایش یافته در حالی که برخی از این کالاها مشمول ارز دولتی و حمایتی بوده و نظارت‌ها در این زمینه باید تشدید شود.

وی افزود: استان مرکزی در عرصه‌های کشاورزی، صنایع و معادن ظرفیت‌ ویژه‌ای در زمینه اشتغال پایدار داشته این امر در حالی بوده که دولت به تنهایی نمی‌تواند مشکل بیکاری را حل کرده و باید از ظرفیت بخش خصوصی نیز بهره‌گیری شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول