اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

جدیت بیشتری برای کمک به معیشت مردم نیاز داریم

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: جریان‌های مردمی به تنهایی برای بحث تامین معیشت آسیب‌دیدگان از کرونا کافی نیست و دستگاه‌های دولتی باید با جدیت بیشتری این امر را پیگیری کنند.

جدیت بیشتری برای کمک به معیشت مردم نیاز داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد پیش از ظهر امروز جلسه‌ای در دفتر نماینده ولی فقیه با حضور استاندار، فرمانده سپاه قمربنی هاشم(ع)، فرمانده نیروی انتظامی استان و دیگر مسؤولان استانی برگزار شد و گزارشات اقدامات انجام گرفته در خصوص بیماری کرونا و تحت عنوان قرارگاه حاج قاسم سلیمانی ارائه شد.

با توجه به وحدتی که در حوزه مقابله با ویروس کرونا بود و با توجه به درخواست رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه جوانان وارد میدان شوند جلسات متعدد هم در سطح شهرستان شهرکرد و هم در سطح شهرستان‌ها برگزار شد و 6 کارگروه ویژه تشکیل شد از جمله کارگروه رسانه و فضای مجازی، سلامت، دعا، مساجد، بانوان و کارگروه مطالبه گری.

در این جلسه حجت الاسلام مهدی طاهری، قرارگاه مردمی حاج قاسم سلیمانی را موجب اجتماع قلوب دانست و گفت: در این قرارگاه که با محوریت مساجد و پایگاه‌های بسیج ایجاد شده دو بحث اساسی را در دستور کار قرار داده یکی بحث معیشت و دیگری بحث سلامت مردم است.

نماینده کارگروه‌های قرارگاه حاج قاسم سلیمانی اولویت داشتن بحث معیشت را مطرح و خاطرنشان کرد: مردم برای اینکه محدویت‌های ستاد کرونا را بپذیرند باید ابتدا در بحث معیشت آرامش خاطر داشته باشند و این بحث فقط در خصوص افراد زیر مجموعه کمیته امداد امام (ره) و امثال این‌ها نمی‌شود بلکه افراد و مشاغلی که در این ایام آسیب دیده‌اند نیز باید مورد توجه قرار بگیرند.

طاهری با اشاره به اینکه جریان‌های مردمی به تنهایی برای بحث معیشت کافی نیست و دستگاه‌های حکومتی باید با جدیت بیشتری این امر را پیگیری کنند، اظهار کرد: گزارش‌هایی به گوش می‌رسد که مسائل بهداشتی در بعضی از مراکز بهداشت و داروخانه‌ها و امثال این موارد رعایت نمی‌شود و این موضوع نه تنها باعث آزرده شدن افراد می‌شود بلکه بار سنگین پرستاران و کادر درمان را سنگین تر می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در حال مهیا کردن ملاقات‌های مجازی افراد بیمار با اعضای خانواده هستیم تا آرامش و امید بیشتری ایجاد شود و مسئله مهمی که نباید از آن غافل شویم طب سنتی است که توسط مراکزی در جهت پیشگیری و درمان مورد استفاده قرار گرفته و تا حدودی موثر واقع شده است.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول