اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

ارائه 40 خدمات ویژه توزیع برق مازندران برای مشترکان در 99/9/9

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: 40 خدمات شرکت توزیع برق مازندران به صورت الکترونیکی و در فضای وب در تاریخ 99/9/9 ارائه می‌شود.

ارائه 40 خدمات ویژه توزیع برق مازندران برای مشترکان در 99/9/9

فرامرز سپری طی گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری در مراسم رونمایی از پوستر این خانه روشن است، اظهار کرد: طرح برق امید را از ابتدای آبان ماه آغاز کردیم، اظهار کرد: تعداد ۲۳ درصد از مشترکان ما کم‌کم مصرف هستند که ۲۴۴ هزار در لیست کم مصرف ما قرار دارند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران افزود: مشترکان کم مصرفی که میزان برق مصرفی آنها کمتر از ۸۰ کیلو وات در ایام عادی و ۱۵۰ وات در ایام تابستان قرار گیرند مشمول مشترکان کم مصرف قرار می‌گیرند که هزینه برق آنها رایگان است.

وی با اشاره به اینکه ۳۶ درصد از مشترکان ما پرمصرف هستند و این موضوع در سال جاری مشکلاتی را در توزیع برق داشتیم، تصریح کرد: بر اساس برنامه در طرح برق امید‌ هدف‌گذاری کردیم که ۱۰ درصد مصرف مشترکان را کاهش دهیم.

سپری افزود: بنا داریم که مشترکان پرمصرف ما در این طرح به در لیست خوش مصرف‌ها قرار گیرند.

سپری در ادامه از ارائه ۴۰ خدمات توزیع برق به صورت الکترونیکی از تاریخ ۹۹/۹/۹ خبر داد و گفت: در این طرح بنا داریم که میزان مراجعه مردم به ادارات توزیع برق را کاهش دهیم.

وی با اشاره به بدهی ۳۵۰ میلیارد تومانی توزیع برق به پیمانکاران، گفت: هدف‌گذاری برای پرداخت بدهی به پیمانکاران و خدمات دهندگان را در دستور کار داریم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران، اضافه کرد: عبور از گذر پیک تابستان ۱۴۰۰ را در طرح‌های متعدد پیگیری می‌کنیم.

در ادامه رقیه صفری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران، اظهار کرد: در یک شرایط مدیریتی تحریم و بحران کرونا موضوع خدمت و دولت الکترونیک را باید جدی بگیریم.

وی اضافه کرد: در بررسی‌های انجام شده شرکت توزیع برق مازندران به صورت تمام معنی میز خدمت را اجرا کرده و پویش این خانه روشن است یکی از برنامه‌های این شرکت بوده که زمینه ارتقاء بهره‌وری سازمانی را به همراه دارد.

صفری یادآور شد: این پویش باید نهادینه سازی شود و زمینه مشارکت همه مردم را فراهم کنیم.

 

 

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول