اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

ورود شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت لرستان(وسلرستا) به بورس/ از فروش سریع سهام پرهیز شود

رئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت لرستان با اشاره به ورود نماد معاملاتی این شرکت(وسلرستا) به بازار معاملاتی بورس، گفت: این شرکت به عنوان پانصد و هفتاد و سومین نماد در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس و اوراق بهادار تهران گروه سرمایه‌گذاری‌ها قرار گرفت.

ورود  شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت لرستان(وسلرستا) به بورس/  از فروش سریع سهام پرهیز شود

به گزارش خبرگزای فارس از خرم‌آباد، حسین امینی‌خواه ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان، با اشاره به ورود نماد معاملاتی شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت لرستان(وسلرستا) به بازار معاملاتی بورس، اظهار کرد: این شرکت به عنوان پانصد و هفتاد و سومین نماد در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس و اوراق بهادار تهران گروه سرمایه‌گذاری‌ها قرار گرفت.

ورود  شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت لرستان(وسلرستا) به بورس

وی خاطرنشان کرد: سرمایه شرکت 92 هزار و 920 میلیارد ریال به تاریخ اول تیرماه امسال است، ضمن اینکه از مجموع یک میلیون و 564 هزار سهام‌دار سهام عدالت لرستان، 846 هزار و 609 نفر روش مستقیم و 817 هزار و 692 نفر نیز روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کردند.

رئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت لرستان، ثبت‌نام در سامانه سجام، احراز هویت، تغییر کارگزار و دریافت کد بورسی را از جمله اقداماتی عنوان کرد که سهام‌داران برای استفاده و مدیریت سهام خود بایستی انجام دهند.

امینی‌خواه با اشاره به فراهم نبودن برخی زیرساخت‌های لازم جهت ورود تعداد بالای سهام‌دارن به بازار سرمایه، افزود: به همین منظور شرکت‌ها در حال بروزرسانی جهت ارائه خدمات به سهام‌داران هستند.

وی، نبود برخی سایت‌ها جهت انجام اقداماتی همچون انتقال سهام اموات به وراث را از جمله مشکلات اخیر سهام‌داران برشمرد و گفت: از اردیبهشت امسال تعدادی از این افراد دچار مشکل شده‌اند که تاکنون راه‌حل مشخصی برای رفع آن پیش‌بینی نشده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت لرستان ادامه داد: افرادی که خواهان تغییر شماره شبا، شماره تماس و یا ویرایش اطلاعات شناسنامه‌ای خود هستند با مراجعه به سایت سهام عدالت قادر به انجام این کار می‌باشند.

ارزش سهام عدالت در روش غیرمستقیم 8 درصد بیشتر از مستقیم است

امینی‌خواه بیان داشت: ارزش روز سهام عدالت افرادی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند، حدود 8 درصد بیشتر از ارزش سهام افرادی است که روش غیرمستقیم را انتخاب نموده‌اند.

وی در تشریح ارزش ریالی سهام عدالت، گفت: تعداد سهام در شرکت سرمایه‌گذاری لرستان برای ارزش اولیه سهام عدالت ده میلیون ریالی، 235 هزار و 805 سهم است که دارای ارزش 212 میلیارد و 224 میلیون و 500 ریال است.

رئیس هئیت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت لرستان ادامه داد: ارزش اولیه سهام عدالت با میزان 8 میلیون و 240 هزار ریال دارای 194 هزار و 304 سهم در شرکت بوده که دارای ارزش 174 میلیارد و 873 میلیون و 600 ریال است.

امینی‌خواه، تعداد سهام در شرکت سرمایه‌گذاری لرستان برای سهام عدالت با ارزش اولیه 5 میلیون و 320 هزار ریال را 125 هزار 448 مورد عنوان و میزان ارزش حال حاضر آن را 112 میلیارد و 903 میلیون و 200 ریال بیان کرد.

وی همچنین تعداد سهام در شرکت سرمایه‌گذاری لرستان برای سهام عدالت با ارزش اولیه 4 میلیون و 920 هزار ریال را 116 هزار و 16 مورد عنوان و میزان ارزش حال حاضر آن را 104 میلیارد و 414 میلیون و 400 ریال بیان کرد.

رئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت لرستان با بیان اینکه در روش غیرمستقیم شرکت‌های حقوقی سهام عدالت را مدیریت می‌کنند، افزود: به همین دلیل ارزش سهام در این روش چند درصد بالاتر از روش مستقیم است.

پرهیز از فروش سریع سهام عدالت

امینی‌خواه از سهام‌داران درخواست کرد از فروش سریع سهام عدالت خود خودداری کنند، چرا که این سهام بنیادی بوده و نوسانات تنها ارزش سود آن را کاهش داده است.

وی اظهار داشت: 54 درصد شهروندان لرستانی روش آزادسازی مستقیم را برای مدیریت سهام عدالت خود انتخاب کرده‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول