اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

وضعیت کارگران بیکار شده شرکت بوژنه به کجا رسید؟

مدیرعامل صنایع بهداشتی ایران(بوژنه) در رابطه با علت دادن برگه عدم نیا به کارگران کارخانه بوژنه گفت: به کارگران برگه عدم نیاز داده شد تا بتوانند بیمه بیکاری خود را از اداره بیمه بگیرند.

وضعیت کارگران بیکار شده شرکت بوژنه به کجا رسید؟

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، هفته پیش خبر بیکاری ۷۰ کارگر  شرکت قدیمی ‌بوژنه و احتمال فروش این کارخانه به یک استان دیگر در خبرگزاری فارس کار شد که بازتاب فراوانی داشت.

بعد از این گزارش مصاحبه‌ای مفصل با مدیر عامل این شرکت در خبرگزاری فارس منتشر شد که از سنگ اندازی‌ برخی دستگاه‌های مربوط در خوزستان بر سر راه تولید این شرکت قدیمی خبر می‌داد.

خلاصه صحبت مدیر شرکت این بود که می‌خواهد در خوزستان کار کند ولی برخی دستگاه‌ها نمی‌گذارند و همین امر موجب غیرفعال شدن کارخانه شده است.

ساعاتی پس از این مصاحبه جنجالی و بی‌پرده، خانم انسان با تشکر از خبرگزاری فارس اعلام کرد برخی از مسوولین با او تماس داشته‌اند و قول داده‌اند پیگیر حل  مشکلات شرکت باشند.

کارگران هم در پیام‌هایی از پیگیری خبرنگار فارس تشکر کردند اما شب گذشته اطلاع دادند که به آنها گفته شده برای گرفتن برگه ترک کار و برگه عدم نیاز به کارخانه رجوع کنند به همین بهانه و برای پیگیری مشکل کارگران دوباره سراغ  مدیر عامل شرکت رفتیم.

 

سودابه انسان مدیرعامل صنایع بهداشتی ایران عصر امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز، در رابطه با علت دادن برگه عدم نیاز و پایان کار به کارگران کارخانه بوژنه اظهار کرد: با توجه به اینکه باید یکسری کارها انجام بشود تا کارخانه دوباره فعالیت خود را از سر بگیرد به کارگران برگه عدم نیاز داده شد تا بتوانند بیمه بیکاری خود را از اداره بیمه بگیرند.


وی افزود: قطعا به این سرعت کسی برای ما کاری نکرده است که کارگران بازگشت به کار شوند، همه مسوولان فعلا قول همکاری داده‌اند.


مدیرعامل صنایع بهداشتی ایران گفت: دنبال این هستیم که بتوانیم حواله الکل را با حجمی که مورد نیاز ما است بگیریم و هم بتوانیم مشکل خودمان را با بانک مهر اقتصاد حل کنیم.

انسان با بیان اینکه در این شرایط که مواد اولیه نداریم نمیتوانم به کارگران بگویم سر کار برگردند، عنوان کرد: سعی ما بر این است که ظرف یکی دو ماه دیگر کارخانه را راه‌اندازی کنیم اما بستگی دارد چقدر به ما کمک شود.


وی با تاکید بر اینکه ما دنبال حاشیه نیستیم و فقط هدف ما تولید و بازگشت کارگران بر سر کار است، بیان کرد: انتظار می‌رود سازمان صمت مانند گذشته ۵۰ تن الکل را به ما بدهد، در صورتی که این اتفاق بیفتد خیلی سریع و بدون دردسر کارخانه را راه اندازی می‌کنیم.

انسان افزود: اکنون هر سه هفته تنها ۲۰ تن اکل به ما می‌هند که این حجم از الکل برای تولید دو روز ما کافی است و بعد دو تا سه هفته بیکار می‌مانیم.

وی با طرح این سوال که با این میزان کارکرد آیا می‌شود پول درآورد، گفت: باید حواله الکل کارخانه ما را مانند گذشته(۵۰تن در هفته) بدهند.

انسان بیان کرد: در فروردین ماه شایعه کمبود الکل و مواد ضدعفونی شد ما حجم تولید خودمان را از ۳ تن به ۲۵ تن افزایش دادیم و هیچ مشکلی نداشتیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول