اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

ایست پلیس به خودروهای غیر بومی از فردا؛ جریمه ۵۰۰ هزار تومانی در انتظار متخلفان

جانشین پلیس راهورناجا از اجرای طرح ممنوعیت تردد خودروهای غیربومی در ورودی و خروجی تمامی مراکز استان‌ها خبر داد.

ایست پلیس به خودروهای غیر بومی از فردا؛ جریمه ۵۰۰ هزار تومانی در انتظار متخلفان

سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، به اجرای محدودیت‌های تردد جاده‌ای در تمامی مراکز استان‌ها اشاره و اظهار داشت: مشابه طرحی که در هفته‌های گذشته مبنی بر ممنوعیت تردد در 25 مرکز استان به مرحله اجرا گذاشته شد، از فردا این محدودیت در ورودی و خروجی تمامی مراکز استان‌ها اجرا خواهد شد.

جانشین پلیس  راهور ناجا تصریح کرد: با اجرای این طرح که از ساعت 10 صبح فردا تا ساعت 24 روز جمعه ادامه خواهد داشت، پلاک‌های بومی اجازه خروج نداشته و پلاک‌های غیربومی نیز اجازه ورود به شهرها را نخواهند داشت.

این مقام ارشد پلیس راهورگفت: در این مرحله نیز مأموران پلیس راهور و پلیس راه با آمادگی کامل در مبادی خروجی و ورودی مراکز استان‌ها حضور داشته و نسبت به ارشاد و بازگرداندن افراد از سفرهای غیرضروری اقدام خواهند کرد.

سردار حسینی اعلام کرد: اگر افرادی اصرار و پافشاری بر ادامه تردد غیرضرور خود داشته باشند، اعمال قانون شده و جریمه 500 هزار تومانی برایشان صادر خواهد شد.

وی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص محدودیت‌های جدید ستاد مقابله با کرونا که از اول آذرماه اجرایی خواهد شد، گفت: جزئیات و روش اجرای طرح جدید اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول