اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

کاهش ساعات کاری گروه 2 رصد می‌شود

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری از نظارت پنج تیم بر کاهش ساعات کاری گروه شغلی 2 در سطح استان خبر داد.

کاهش ساعات کاری گروه 2 رصد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد راشد جزایری پیش از ظهر امروز در جلسه قرارگاه حاج قاسم سلیمانی با اشاره به وجود همزمان 3 قرارگاه در سطح استان در خصوص مبارزه با کرونا، گفت: اولین مورد قرارگاه نظارتی است که براین تمرکز دارند که پروتکل‌های بهداشتی و مصوبات کرونا تا چه میزان تحقق پیدا کرده است.

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: دومین مورد قرارگاه مردمی است که با کمک سپاه، حوزه علمیه، سازمان تبلیغات و جبهه فرهنگی به خوبی پیش می‌روند و سومین مورد قرارگاه عملیاتی است که استراتژی‌های ستاد کرونا را در سطح کشور، استانی، شهرستانی، شهری و روستایی اجرا کند.

وی از ایجاد پنج کمیته عملیاتی خبرداد و افزود: کمیته اجرایی، رهگیری و مراقبت، فرهنگ‌سازی و آموزش، پایش و نظارت، استراتژی کمیته‌هایی هستند که با محوریت بسیج محلات، مراکز بهداشت، بسیج جامعه پزشکی و سپاه اقدام به فعالیت کرده‌اند.

جزایری از تلاش برای کاهش شتاب شیوع کرونا و حذف زنجیره انتقال خبر داد و افزود: پنج تیم نظارت بر کاهش ساعات کاری گروه شغلی 2 در حال فعالیت هستند و تا الان بیش از 1 هزار نفر از خانواده‌ها برای سفیران سلامت خانوار سازماندهی شدند.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول