اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

تولید نرم افزار مدیریت پایش سلامت توسط بچه‌های بسیجی

مسؤول آموزش، توانمندسازی و کارآفرینی بسیج سازندگی لرستان گفت: نرم افزار مدیریت پایش سلامت با هدف سازماندهی گروه‌های جهادی و تیم‌های نظارتی برای مبارزه با بیماری کرونا توسط بسیجیان استان طراحی شده است.

تولید نرم افزار مدیریت پایش سلامت توسط بچه‌های بسیجی

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم آباد، بهرام بازوند عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیماریابی، مدیریت قرنطینه و مبارز میدانی با بیماری کرونا از اهداف و قابلیت‌های نرم‌افزار مدیریت پایش سلامت است.

وی خاطرنشان کرد: این نرم افزار به همت تعدادی از بسیجیان استان برنامه‌ریزی و تولید شده است.

مسؤول آموزش، توانمندسازی و کارآفرینی بسیج سازندگی لرستان با اشاره به تفاهم نامه وزارت بهداشت و سازمان بسیج، گفت: در این راستا و همچنین در لبیک به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در خصوص حضور گروه‌های جهادی و انقلابی در میدان مبارزه با بیماری کرونا، پویش گروه‌های جهادی در راستای مقابله با بیماری کرونا آغاز شده است.

بازوند افزود: در این راستا گروه‌های جهادی در میدان مبارزه با بیماری کرونا، ضدعفونی اماکن عمومی، غربالگری و... یاری رسان مردم و شبکه بهداشت و درمان هستند. 

 وی خاطرنشان کرد: در راستای حضور گروه‌های جهادی  و تیم‌های نظارتی دانشگاه علوم پزشکی استان در میدان مبارزه با بیماری کرونا، 500 دست لباس ( کاور) مناسب برای جهادگران استان توسط گروه‌های تولیدی بسیج سازندگی در سطح استان طراحی و تولید خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول