اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

هفته دوم لیگ برتر؛ تراکتور در شهرخسته، سپاهان میزبان تیم تازه‌وارد

دیدارهای هفته دوم لیگ برتر با انجام سه مسابقه در روز پنجشنبه آغاز می‌شود و تراکتور در قائمشهر به مصاف نساجی می‌رود و سپاهان میزبان آلومینیوم اراک است و نفت مسجدسلیمان هم با سایپا دیدار می‌کند.

هفته دوم لیگ برتر؛ تراکتور در شهرخسته، سپاهان میزبان تیم تازه‌وارد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدارهای هفته دوم لیگ برتر بعد از روزهای فیفا و توقفی تقریبا دو هفته‌ای در شرایط سخت کرونایی از روز پنجشنبه آغاز می‌شود. در این روزهای تلخ و سخت فوتبالیست‌ها باید رسالت اجتماعی خود را به بهترین شکل به نمایش بگذارند. فوتبال در حال حاضر بهترین تفریح خانواده‌هاست. بازی‌های مهیج لیگ برتر می تواند باعث حضور بیشتر خانواده‌ها در خانه و پای تلویزیون شود و هیجان مثبتی را به جامعه تزریق کند.

نگاهی به سه بازی روز پنجشنبه می‌اندازیم؛

نساجی مازندران - تراکتورتبریز؛ جذاب و هیجان‌انگیز

نساجی مازندران در هفته اول بهترین برد را به دست آورد و با پیروزی 3 بر صفر مقابل آلومینیوم اراک صدرنشین هفته نخست شد.نساجی تیمی قدیمی و پرهوادار مقابل دیگر تیم محبوب فوتبال ایران قرار می‌گیرد. تراکتور در هفته اول در خانه مقابل نفت مسجدسلیمان متوقف شد. علیرضا منصوریان البته به هواداران تراکتور وعده روزهای درخشان و بهتر برای قرمزپوشان تبریزی داد. اکنون او در ورزشگاه وطنی قائمشهر و روی چمن مصنوعی به دنبال نخستین برد برای تراکتور است.

این مسابقه یکی از جذاب‌ترین و دیدنی‌ترین بازی‌های هفته می‌تواند باشد. هرچند غیبت تماشاگران خونگرم دو تیم باعث می‌شود که بازی سوت و کور برگزار شود اما هواداران دو تیم در خانه با اشتیاق بازی دو تیم را دنبال می‌کنند. نساجی اگر بتواند دومین برد را به دست بیاورد به صدرنشینی خود ادامه می‌دهد ولی عبور از تراکتور کار آسانی نیست البته تراکتور در شهرخسته( قائمشهر ) کار آسانی ندارد.

سپاهان - آلومینیوم اراک؛ تقابل ناکامان

دو تیم بازنده هفته اول در هفته دوم به دنبال جبران ناکامی هستند بخصوص سپاهان که بازیکنان با کیفیت زیادی دارد و جز تیم‌های پرافتخار لیگ برتر هم محسوب می‌شود. آلومینیوم اراک اما تازه به لیگ برتر صعود کرده و روزهای پرحاشیه‌ای را هم داشته است. رسول خطیبی بعد از ناز وغمزه زیاد بالخره به اراک بازگشت. تیم اراکی که هفته اول با لباس‌های ایتالیایی خریداری شده بازی کرده بودند در این هفته کار دشواری در اصفهان دارند. محرم نویدکیا اگر می‌خواهد سکان هدایت سپاهان تا آخر فصل در دست داشته باشد باید اولین سه امتیاز لیگ برتر را دشت کند. امتیاز گرفتن آلومینیوم از سپاهان می‌تواند نتیجه جالب توجهی برای همه اهالی فوتبال باشد.

نفت مسجدسلیمان - سایپا؛ اولین برد در شهر اولین‌ها

نفت مسجدسلیمان در هفته اول یک امتیاز سوغات از تبریز به شهر اولین‌ها برد و حالا در خانه میزبان تیم سایپایی است که توانسته قهرمان 4 دوره لیگ برتر را متوقف کند. پرسپولیس مقابل سایپا به تساوی رضایت داد البته خیلی‌ها این نتیجه را حاصل درخشش اکبر منادی درواز‌ه‌بان سایپا می‌دانند. این دو تیم به دنبال اولین برد در شهر اولین‌ها هستند. مجتبی حسینی دستیار همیشگی یحیی گل محمدی اولین تحربه سرمربیگری خود را در لیگ برتر کسب کرده و ابراهیم صادقی جوان هم به دنبال اثبات خود در عرصه مربیگری است. 

اسامی داوران هفته دوم لیگ برتر:

پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۹

فولاد مبارکه سپاهان- آلومینیوم اراک

عبدالنبی پورخلف – ولی کاووسی – رحیم حاجی پور –ایمان کهیش

ناظر: حسین نجاتی

نساجی مازندران- تراکتور تبریز

رضا کرمانشاهی – علی میرزابیگی – مهدی عالیقدر – کمیل غلامی

ناظر: محمدرضا فلاحی

نفت مسجدسلیمان- سایپا تهران

پیام حیدری – مهدی الوندی – حمید سبحانی – احمد محمدی

ناظر: علی نقی مصطفی نژاد

جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۹

فولاد خوزستان- استقلال تهران

محمدحسین زاهدی فر – فرهاد مروجی – جلیل شعرانی – محمدرضا تارخ

ناظر: ایرج نظری

مس رفسنجان- گل‌گهر سیرجان

کوپال ناظمی – سعید علی نژادیان – مهدی شفیعی – سیدرضا مهدوی

ناظر: علیرضا کهوری

ماشین‌سازی تبریز- ذوب‌آهن اصفهان

حمید حاج ملک – عسگر محمدی – حامد تازه پور – حامد سیری

ناظر: فریدون اصفهانیان

شنبه اول آذر ۱۳۹۹

پیکان تهران- شهرخودرو مشهد

سیدوحید کاظمی – قهرمان نجفی – محسن بابایی – ناصر جنگی

ناظر: بهرام مهرپیما

پرسپولیس تهران- صنعت نفت آبادان

محمدرضا اکبریان – محمد راهی – مهدی سیفی – روح الله شریفی

ناظر: حسن کامرانی فر

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول