اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

حاجی بابایی: دیوان محاسبات درآمدهای پیشنهادی کمیسیون بودجه برای طرح کالاهای اساسی را تایید کرد

دیوان محاسبات درآمدهای پیشنهادی کمیسیون برنامه وبودجه برای طرح تامین کالاهای اساسی را تایید کرد.

حاجی بابایی: دیوان محاسبات درآمدهای پیشنهادی کمیسیون بودجه برای طرح کالاهای اساسی را تایید کرد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه وبودجه ومحاسبات مجلس در جمع خبرنگاران گفت: دیوان محاسبات درآمدهای پیشنهادی کمیسیون برنامه وبودجه و محاسبات مجلس را برای تامین کالاهای اساسی را کارشناسی، واقعی و قابل تحقق  تشخیص داد و این درآمد ها پیشنهادی  را تایید کرد.

وی افزود: طرح تامین کالاهای اساسی که توسط کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس طراحی و ارائه شده و به تصویب مجلس رسیده است، برای بررسی به شورای نگهبان، ارسال شده بود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: ایراد شورای نگهبان براین طرح، عدم تامین منابع آن بود، که کمیسیون با جلسات متعدد کارشناسی با حضور نماینده شورای نگهبان منابع را به صورت مشخص، تعیین کرد.

وی افزود: دیوان محاسبات کشور نیز منابع تعیین شده پیشنهادی را، کارشناسی، واقعی و دست یافتنی تشخیص داد و برآن مهر تایید زده است. براین اساس کمیسیون برنامه و بودجه ومحاسبات مجلس، ایرادات شورای نگهبان را بررسی واصلاحات لازم و  مورد نیاز در آن صورت گرفت.

وی اظهار امیدواری کرد: شورای نگهبان با امعان نظر و دقت طرح مورد نظر را بررسی و تایید نماید.

رئیس کمیسیون برنامه وبودجه ومحاسبات مجلس، هدف اساسی این طرح را کمک به بهبود معیشت، اقشار مختلف جامعه که تحت فشارهای اقتصادی ومعیشتی هستند برشمرد وگفت: امیدواریم دولت با هماهنگی مجلس و اجرای این طرح بتواند گامهای موثر جهت کاهش بار اقتصادی و فشار معیشتی از دوش اقشار مختلف مردم بردارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول