اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

متوسط خاموشی برق سالانه 593/25 دقیقه است/رفع افت ولتاژ در ایلام با اجرای طرح چاوش

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام گفت: متوسط خاموشی برق ایلام سالانه 593/25 دقیقه است که حفظ ولتاژ تحویلی مشترکین در محدوده قابل قبول در سطح شرکت‌های توزیع در حال اجرا است.

متوسط خاموشی برق سالانه 593/25 دقیقه است/رفع افت ولتاژ در ایلام با اجرای طرح چاوش

هادی شیرخانی مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: متوسط خاموشی برق ایلام سالانه 593/25 دقیقه است

وی افزود: همچنین میزان خاموشی برق با برنامه فشار متوسط 275/68 دقیقه و خاموشی بی‌برنامه پایدار فشار متوسط و ناشی از حوادث 240/41 دقیقه در سال است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام با اشاره به اجرای طرح چاوش در شرکت توزیع برق ایلام اظهار کرد: مطابق طرح چاوش، حدود 95% مشترکین از ولتاژ مناسب و در رنج قابل قبول برخوردار هستند.

وی ادامه داد: طرح چاوش بر پایه چشم انداز اصلاح ولتاژ شبکه‌های توزیع برق با هدف حفظ ولتاژ تحویلی مشترکین در محدوده قابل قبول در سطح شرکت‌های توزیع در حال اجرا است و شامل آن دسته از مشترکینی می‌شود که ولتاژ تحویل آن‌ها از طریق پروب قابل برداشت است.

شیرخانی اظهار کرد: بر این اساس اگر ولتاژ مناسبی در اختیار مردم قرار گیرد رضایت مشترکان بیشتر شده و از لحاظ عملیاتی نیز شرایط مناسب‌تر می شود.

وی ادامه داد: این برنامه‌ها و اقدامات شامل طرح‌های کم هزینه و سریع الاجرا و در صورت عدم رفع مشکل ولتاژی از طریق توسعه شبکه و نصب المان‌ها و تجهیزات جدید و در شرایطی که مشکلات ولتاژی مشترکین پا برجا باشد از طریق بالادستی و فوق توزیع نسبت به حل مشکل اقدام می‌شود.

انتهای پیام/ 970877

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول