اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

ویزیت رایگان جهادگران بسیجی سلامت در ۴۱ محله اسلامی تهران

دبیر هفته بسیج سپاه استان تهران با اشاره به اجرای بیش از ۴۰۰ عنوان برنامه محوری به مناسبت فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد تأسیس بسیج به فرمان حضرت امام خمینی(ره) گفت: در هفته بسیج جهادگران سلامت توسط بسیج جامعه پزشکی در ۴۱ محله اسلامی حاشیه شهرها، به اجرای طرح‌های ویزیت رایگان و مقابله با ویروس کرونا می‌پردازند

ویزیت رایگان جهادگران بسیجی سلامت در ۴۱ محله اسلامی تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، ابراهیم گرمابدری دبیر هفته بسیج سپاه استان تهران امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد تأسیس بسیج به فرمان حضرت امام خمینی(ره)، سپاه استان تهران و نواحی مقاومت بسیج این استان بیش از ۴۰۰ عنوان برنامه محوری را اجرا می‌کنند.

وی گفت: برپایی مرحله جدید رزمایش کمک مؤمنانه و راه‌اندازی ایستگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مؤمنانه مردم و خیران، نمایشگاه سیار عملکرد ۴۱ ساله بسیج در قالب کاروان بسیج امیدآفرین و مراسم تجدید میثاق با امام راحل از جمله این برنامه‌ها است.

معاون فرهنگی سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران ادامه داد: همچنین جهادگران سلامت توسط بسیج جامعه پزشکی در ۴۱ محله اسلامی حاشیه شهرها، به اجرای طرح‌های ویزیت رایگان و مقابله با ویروس کرونا می‌پردازند.

گرمابدری تصریح کرد: به مناسبت هفته بسیج توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده رایگان درب منازل و اماکن عمومی در قالب طرح نذر ماسک توسط پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت انجام خواهد شد.

وی افزود: در این هفته در همه شهرستان‌های استان تهران آئین بزرگداشت شهدای سلامت و تقدیر از مدافعان سلامت و تجلیل از کادر درمانی بیمارستان‌ها از جمله برنامه‌های اجرایی خواهد بود همچنین نمایش اقتدار بسیج و رژه خودرویی و موتوری بازدید از پایگاه‌های برتر بسیج و تجلیل از ایثارگران و رزمندگان انجام خواهد شد.

دبیر هفته بسیج سپاه استان تهران عنوان کرد: تجلیل از نیروهای مردمی داوطلب در غسل اموات کرونایی و طلاب بسیجی که در بهشت زهرا به دفن شرعی اموات می‌پردازند و برگزاری میز خدمت توسط بسیج ادارات و جامعه زنان برای گره گشایی از مشکلات مردم جلوگیری از مراجعات بی‌دلیل در ایام کرونایی و ارائه مشاوره به آن‌ها از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در سپاه استان تهران است.

گرمابدری اجرا و کلنگ‌زنی پروژه‌های محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی را از دیگر برنامه‌های سپاه استان تهران در هفته بسیج نام برد.

وی در پایان گفت: بیش از ۳۸۷ عنوان برنامه دیگر در نواحی مقاومت بسیج در طول هفته بسیج اجرا می‌شود که فرماندهان نواحی با برگزاری نشست‌های خبری با خبرنگاران نسبت به تشریح جزئیات آن برای مردم شهرستان خود اقدام خواهند کرد.

انتهای پیام/۶۷۰۵۲/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول