اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تشریح محدودیت‌های ترافیکی در کهگیلویه و بویراحمد/جریمه یک میلیونی هدیه به متمردین

رئیس پلیس‌راه استان کهگیلویه و بویراحمد جزئیاتی از طرح محدودیت ترافیکی در استان را اعلام کرد.

تشریح محدودیت‌های ترافیکی در کهگیلویه و بویراحمد/جریمه یک میلیونی هدیه به متمردین

سرهنگ بهنام ویسی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به جزئیات طرح کنترل ورود و خروج خودروها بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا اظهار کرد: فردا جزئیات طرح اعلام خواهد شد.

این مسوول در ادامه با اشاره به محدودیت‌هایی که از روز شنبه اعمال می‌شود و جزئیات آن متعاقبا اعلام خواهد شد افزود: از فردا فقط در مرکز استان در ورودی و خروجی یاسوج از ساعت 10 صبح محدودیت‌هایی برای پلاک‌های بومی و غیر بومی شروع می‌شود.

رئیس پلیس‌راه استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: از فردا تردد در بین شهرستان‌های قرمز جریمه یک میلیون تومانی دارد یعنی اگر خودرویی از شهرستان قرمز به شهرستان قرمز ورود پیدا کرد جریمه یک میلیون تومانی می‌شود و شهرستان‌هایی که وضعیت نارنجی دارند اگر به شهرستان قرمز وارد شوند 500 هزار تومان جریمه می شوند.

وی گفت: این جریمه‌ها تنها برای بازدارندگی است و اگر خودرویی تمرد کرد جریمه می‌شود و در صورت بازگشت به مبدا جریمه نخواهند شد.

وی در پاسخ به این سوال که برای مثال اگر کسی بخواهد از یاسوج به گچساران تردد کند و باید از استان فارس عبور کند چه جریمه‌ای شامل خواهد شد افزود: محدودیت شهر به شهر است و استان به استان نیست.

ویسی‌پور به هفته ایمنی که از 24 تا 30 آبان است و برنامه‌های این هفته اشاره کرد و گفت: امروز روز ایمنی موتورسواران قانون‌مند بود که در چرام اجرا شد و تعدادی کلاه ایمنی بین موتورسواران قانون‌مند توزیع گردید و در روزهای آینده نیز برنامه‌های دیگری اجرا می‌شود.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول