اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

ضرورت تسریع در راه‌اندازی تصفیه‌خانه فاضلاب سپیدان

نماینده مردم شریف سپیدان و بیضاء با بیان اهمیت پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب شهرستان سپیدان گفت: به دلیل مسائل امنیتی و بهداشتی لازم است هر چه زودتر این پروژه به بهره‌برداری برسد.

ضرورت تسریع در راه‌اندازی تصفیه‌خانه فاضلاب سپیدان

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محسن علیزاده در نشستی مشترک با وزیر نیرو، ضمن بررسی مسائل حوزه برق و آب شهرستانهای سپیدان و بیضاء گفت : همه مناطق شهری و روستایی بیضاء با مشکل شدید تأمین آب مواجه شده اند و تنها گزینه کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت تأمین آب شرب شهرستان بیضاء استفاده از ظرفیت خط دوم آبرسانی شهر شیراز می باشد.

محسن علیزاده با بیان اهمیت پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهرستان سپیدان گفت: به دلیل مسائل امنیتی و بهداشتی لازم است هر چه زودتر این پروژه به بهره برداری برسد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه‌ خواستار تأمین آب شرب مورد نیاز روستای ابنو و بوزنجان علیا و سفلی از چشمه شش پیر شد و افزود:با توجه به شرایط اقتصادی کشور تأمین آب اراضی شیبدار روستاهای رودشیر، اسفیان،تل زری، سرناباد و چشمه بکلو از اولویت و اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

علیزاده با اشاره به اینکه راه اندازی شهرک گلخانه ای دارویی شهرستان بیضاء می تواند نقش مهمی در رونق تولید و اشتغال داشته باشد، تصریح کرد: هر چه زودتر مشکل تأمین آب این شهرک از سد درود زن به میزان ۱۵۰ لیتر بر ثانیه مرتفع گردد.

وی تأکید کرد: پس از توسعه مناطق شهری و روستایی، تعداد زیادی از تیرهای برق در وسط معابر و کوچه ها قرار گرفته اند که جابه جایی آنها از به وجود آمدن حوادث ناگوار جلوگیری می کند.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول