اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

خبر خوب

خبر خوش رئیس سازمان تدارکات پزشکی/ انسولین بیماران دیابتی به دست آنها می رسد

رئیس سازمان تدارکات پزشکی با تاکید بر اینکه انسولین مورد نیاز بیماران دیابتی در داروخانه‌های هلال احمر موجود است می گوید: درباره کمبود انسولین، سامانه بر خطی ایجاد می‌شود که فقط با ارائه کد ملی به بیمار ارائه خواهد شد. بنابراین بیماران دیابتی نیازمند انسولین کشور کاملاً مشخص می‌شود و دارو به دست مصرف کننده خواهد رسید.

خبر خوش رئیس سازمان تدارکات پزشکی/  انسولین بیماران دیابتی به دست آنها می رسد

خبرگزاری مهر نوشت؛ حسین صفاریه درباره تهیه داروهایی که در هلال احمر یافت نمی‌شود اما در بازار آزاد در دسترس است، افزود: پخش دارو در بازار به صورت‌های مختلف اتفاق می‌افتد، طی سال‌های اخیر و بخصوص با وجود سامانه «تی تاک» که از سوی سازمان غذا و دارو تهیه شده این مسئله به حداقل رسیده و امیدواریم بزودی این مشکل کاملاً تمام شود چون سامانه‌های دیگری هم در راه هستند.

صفاریه در خصوص قیمت دارو در داروخانه‌های هلال احمر گفت: قیمت تمامی دارو ها مصوب سازمان غذا و دارو است و قیمت دارو ها هنگام تحویل به مشتری مشخص است، هلال احمر در حوزه تمام دارو ها ورود پیدا می‌کند ولی با سود کم برای اینکه رسالت جمعیت هلال احمر خدمت رسانی به مردم است.

صفاریه یادآور شد: بیماران برای اطلاع از داروهای موجود در داروخانه‌های هلال احمر می‌توانند به سایت سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر مراجعه کنند و با تماس با شماره تلفن اپراتورهای ما که هر لحظه آماده پاسخگویی به مخاطبان هستند از اطلاعات دارویی آگاهی پیدا کنند. هدف ما به سوی نرم افزاری تر شدن برنامه‌ها است تا مردم به راحتی اطلاعات دارویی مورد نیاز را دریافت کنند.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول