اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مهمترین حلقه در قطع زنجیره کرونا، محلات هستند/ مردم مانند زمان جنگ به میدان بیایند

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: پس از فرمایشات مقام معظم رهبری با پشتیبانی استاندار اقداماتی صورت گرفت که مهمترین ظرفیتی که در قطع زنجیره می‌تواند کمک کند این است که همه کمک‌ها را به محلات بکشانیم؛ هدف از این کار برانگیختگی عمومی در استان است که تیم‌های آموزش همگانی راه‌اندازی شد.

مهمترین حلقه در قطع زنجیره کرونا، محلات هستند/ مردم مانند زمان جنگ به میدان بیایند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار مجتبی فدا صبح امروز در جلسه ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا که با حضور وزیر بهداشت برگزار شد، اظهار داشت: اقداماتی از قبیل مطالبه‌گری از دستگاه‌های مسؤول، حضور و مشارکت در ستاد استانی، هماهنگی سپاه و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، تعدیل فعالیت‌ها و سوق کلیه فعالیت‌های بسیج به سمت خانه‌های بهداشت در سطح محلات مختلف داشته‌ایم و نیروهای ما با یک میلیون خانوار تماس گرفتند و ایستگاه‌های سلامت با کمک نیروهای انتظامی و ارتش برپا شد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان ادامه داد: به کارگیری ظرفیت‌های درمانی سپاه ضدعفونی هدفمند اماکن، اشراف اطلاعاتی بر مراکزی که تولید ماسک و الکل داشتند نیز از این دست اقدامات بود؛ ضمن آنکه ما دومین استان در مبارزه با قاچاق هستیم، همچنین تنها استانی هستیم که هیچ فرد فوتی بدون اقدامات شرعی دفن نشده است و راه اندازی یک قرارگاه زیستی را نیز در دستور کار داریم.

وی بیان داشت: تا امروز در نیروهای مسلح استان حتی یک فوتی هم نداشتیم و بهترین استان در طرح مواسات و همدلی بودیم که ۷۰۰ هزار بسته معیشتی توزیع شده است که هر کدام بالای ۲۵۰ هزار تومان ارزش داشته است.

فدا تصریح کرد: ۶۰۰ سری جهیزیه، توزیع غذای گرم، اهدا ۱۱۰۰ تبلت رایگان و توزیع با کمک آموزش و پرورش، ایجاد ۲۰۰ کارگاه تولید ماسک برای کمبود ماسک از دیگر اقدامات ما بوده است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان خاطرنشان کرد: پس از فرمایشات مقام معظم رهبری با پشتیبانی استاندار اقداماتی صورت گرفت که مهمترین ظرفیتی که در قطع زنجیره می‌تواند کمک کند این است که همه کمک‌ها را به محلات بکشانیم؛ هدف از این کار برانگیختگی عمومی در استان است که تیم‌های آموزش همگانی راه‌اندازی شد.

وی گفت: در حال حاضر تیم‌های رصد عمومی داریم که تذکر لسانی انجام خواهیم داد، تیم‌های رسانه‌ای و کانال‌های محلات را فعال خواهیم کرد و گروه‌های جهادی که در مناطق قرار دارد فعال خواهند شد.

فدا افزود: فعالیت‌های فرهنگی و ائمه جمعه مساجد محلات پای کار آمده‌اند؛ قرارگاه حافظان سلامت تنها دستورات ستاد کرونا را اجرا می‌کنند و  آموزش مردم با کمک تهیه جزوات و بروشور، توجیه نیروها انجام شده، کلیه اقدامات به صورت هماهنگ در سراسر استان انجام خواهد شد در هفته بسیج نیز اقداماتی صورت خواهد گرفت.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان بیان داشت: پیشنهاد  ما این است که آمار در سطح محلات مشخص شودکه به این ترتیب حمل نیروها به مناطق خاص بیشتر شود، فرمانداران و دهیاران و شهرداران می‌توانند بهتر هماهنگی و همکاری داشته باشند.

وی در پایان تصریح کرد: مردم باید مانند زمان جنگ مردم در ادارات، محلات و مساجد آموزش بببیند، مورد دیگر اینکه در شرایط قرمز نباید مساجد بسته شوند؛ بلکه برگزاری هرگونه تجمع باید لغو شود زیرا مرکز تمامی این امدادها و‌ این اقدامات مساجد است.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول