اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

حمایت از صنایع کوچک در مناطق روستایی گامی مؤثر در تحقق جهش تولید است

فرماندار فیروزکوه گفت: حمایت از صنایع کوچک در مناطق روستایی گامی مؤثر در تحقق جهش تولید است و به کاهش نرخ بیکاری و ایجاد اشتغال کمک می‌کند.

حمایت از صنایع کوچک در مناطق روستایی گامی مؤثر در تحقق جهش تولید است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان فیروزکوه، مهدی یوسفی جمارانی فرماندار فیروزکوه روز سه شنبه در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان فیروزکوه اظهار کرد: حمایت از کالای ایرانی، صنعت و تولید با هدف جهش تولید رویکرد مهم کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید است و تشکیل مستمر جلسات کارگروه و بازدیدهای میدانی در قالب تور صنعت به همین منظور انجام می‌گیرد.

وی گفت: در همین راستا  یکی از ویژگی‌های تور صنعت عارضه‌یابی و احصای دقیق مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی است که باعث تقویت هم‌افزایی و تعامل  بین دستگاه‌های اجرایی نظیر نظام بانکی، تأمین اجتماعی، امور مالیاتی و سایر دستگاه‌های خدمات رسان در شهرستان شده است.

فرماندار فیروزکوه بیان کرد: حمایت از صنایع کوچک در نقاط روستایی  متناسب با اقلیم هر منطقه گامی مؤثر در تحقق جهش تولید است و به کاهش نرخ بیکاری و ایجاد اشتغال کمک می‌کند و قطعاً بازدهی صنایع کوچک در مناطق روستایی به نسبت زودتر از صنایع متوسط و بزرگ همراه خواهد بود.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول