اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

مشق عشق در مکتب جهاد/ تعویق دو ماهه اجاره 200 واحد تجاری توسط گروه جهادی محبان علی(ع) استان ایلام

گروه جهادی محبان علی( ع) استان ایلام در میدان مقابله با کرونا همچون دیگر گروه‌های جهادی خوش درخشید و از ابتدای سال جاری تا کنون بالغ بر ۲۰۰ مالک واحد تجاری را مجاب کردند تا از کرایه ۲ ماه خود به خاطر معیشت مغازه دار گذشت کنند.

مشق عشق در مکتب جهاد/ تعویق دو ماهه اجاره 200 واحد تجاری توسط گروه جهادی محبان علی(ع) استان ایلام

خبرگزاری فارس- ایلام؛ فاطمه فتاحی: اگر چه سالیان زیادی است که جنگ پایان یافته اما جهاد همچنان باقی است و جوانانی چه بسا بیشتر از قهرمانان عرصه دفاع مقدس، اکنون حاملان بیرقی شده‌اند که نشان زیبای«جهاد» بر آن نقش بسته است؛ جهادگران امروز هم مانند رزمندگان آن روز، در ازای وقت و توانی که صرف خدمت به خلق می‌کنند، مزد نمی‌طلبند و دارایی اندک خود را نیز صرف محرومین می‌کنند.

جهادی ‌بودن مگر به جز این است که دعوت رهبرت را لبیک ‌بگویی و در رکاب عشق پا در میدان کار، جهاد و معنویت ‌بگذاری، مگر نه این است که وقتی با سرود حزن‌ آلود مناطق محروم همنوا ‌شوی، روح گمشده‌ات به وسعت هفت آسمان صیقل داده می‌شود و تو نیز هم‌ ردیف کاروانیان تمام دغدغه‌ات کمک به هموطنانت می‌شود.

فعالیت 80 جهادگر در عرصه‌های مختلف گروه جهادی محبان علی(ع)

مسعود طاووسی مسوول گروه جهادی محبان علی( ع) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: گروه جهادی محبان علی( ع) فعالیت خود را از سال ۹۲ شروع کرده و در حال حاضر بالغ بر ۸۰ نفر جهادگر در عرصه‌های مختلف فرهنگی، هنری، بهداشت و درمان، فضای مجازی و عمرانی فعالیت می‌کنند.

وی افزود: هر فردی که در هر گروه جهادی در میدان‌های مختلف فعالیت می‌کند دو هدف و انگیزه دارد؛ مهم‌ترین انگیزه ما در این راه رساندن این انقلاب به دست آقا امام زمان( عج) است و همچنین قوت قلب ما جهادگران، روحیه فرمانده و علمدار انقلاب است که با این سن و سال پای کار هستند و ما او را الگوی خود می‌دانیم.

طاووسی ادامه داد: ما محرومیت زدایی را در سطح‌های مختلفی انجام داده‌ایم، اهدای جهیزیه کامل به نوعروسان، ساخت منبع ذخیره آب ۳۰۰ هزار لیتری در ملکشاهی، ترمیم ۲۰ سرویس بهداشتی در سال ۹۸، ترمیم  ایزوگام ۷ منزل در سطح شهر، اهدا ۸۰۰ پک معیشتی در ایام کرونا، ضدعفونی معابر با ۱۰۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی، تقسیم پک‌های بهداشتی ماسک و مواد ضدعفونی در مناسبت‌های مختلف از اقدامات صورت گرفته گروه جهادی است. 

وی افزود: به مناسبت آغاز هفته بسیج ۲۰۰۰ بسته بهداشتی در بین مناطق محروم و سطح شهر توزیع خواهیم کرد؛ امسال برای مقابله و شکست ویروس کرونا ۸۰ درصد توان گروه را به ضد عفونی معابر و توزیع پک‌های معیشتی و اقتصادی اختصاص دادیم؛ از ابتدای سال تا کنون توانسته‌ایم بالغ بر ۲۰۰ مالک واحد تجاری را مجاب کنیم تا از کرایه ۲ ماه خود به خاطر معیشت مغازه دار گذشت کنند و همچنین ۵ تیم ثابت ضدعفونی معابر در طول هفته هر شب به صورت فعال اقدام به ضدعفونی می‌کنند. 

زمانی که جهادی می‌شوید، عظمت نگاه خداوند را بر سیطره وجودت بیشتر از گذشته احساس می‌کنید و تمام هم و غمتان آوردن شکوفه لبخند بر لب‌های کودکان معصوم سرزمینت می‌شود؛ اگر هنوز فرصت جهادی ‌بودن را پیدا نکرده‌اید و مشتاقید تا طعم شیرین اخلاص، ایثار و از خودگذشتگی را بر وجود بی‌بدیلتان بچشانید، پس با جهادگران هم ‌قسم شوید تا خداوند شما را در زمره احسان‌ کنندگان قرار دهد.

انتهای پیام/ 9708

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول