اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

پول خرید بذر کشاورزان سمنانی رسید

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان گفت: نقدینگی موردنیاز خرید بذر از سوی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی این استان تأمین شد.

پول خرید بذر کشاورزان سمنانی رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمد اکبری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بذور موردنیاز کشاورزان فصل تابستان از سوی اتحادیه تعاون روستایی شاهرود، سمنان و گرمسار خریداری شد.

وی خاطرنشان کرد: این بذور پس از انجام بوجاری، سم‌پاشی و کیسه گیری بین کشاورزان گندم‌کار و جوکار استان سمنان توزیع شد.

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان با اشاره به میزان بذور گندم و جوی خریداری‌شده، گفت: حدود 700 تن بذر گندم در شاهرود و 500 تن بذر گندم در گرمسار خریداری شد.

اکبری با اشاره به میزان بذر جوی خریداری‌شده نیز گفت: در مجموع یک هزار و 40 تن بذر جو در استان سمنان برای توزیع بین کشاورزان خریداری شد.

وی با اشاره به نقش صندوق حمایت توسعه بخش کشاورزی استان سمنان در تأمین بذور موردنیاز کشاورزان گفت: تأمین نقدینگی کل بذر جو و بخشی از منابع گندم (100 درصد بذر گندم شاهرود و بخشی از بذر گندم گرمسار) از سوی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان صورت گرفت.

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان به میزان اعتبار صرف شده از سوی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی این استان برای خرید بذور گفت: در مجموع 40 میلیارد ریال برای خرید بذور صرف شد.

اکبری با اشاره به نقش حمایتی صندوق از کشاورزان گفت: این صندوق همواره آماده خدمت‌رسانی به بهره‌برداران بخش کشاورزی است.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول