اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

بررسی برترین برندهای میکروفن، دزدگیر، چشمی و آژیر و قیمت آن ها

تا به امروز برای حفظ و ارتقاء ایمنی خانه و یا محل کار خود چه اقداماتی را پیش گرفته اید؟ آیا قفل کردن درب های خانه و محل کارمان برای تضمین امنیت و کاهش احتمال وقوع سرقت کافی است؟

بررسی برترین برندهای میکروفن، دزدگیر، چشمی و آژیر و قیمت آن ها

این جمله معروف را همه ما شنیده ایم که می گوید:"حادثه خبر نمی کند"! واقعیت نیز این است که حوادث پیش بینی نشدنی اند و یک شبه می توانند تأثیر جبران ناپذیی بر زندگی ما بگذارند. قطعاً مواجه شدن با خانه ای که مورد سرقت واقع شده برای هیچ یک از ما خوشایند نیست.

قطعاً اگر خواستار آن اید که در طی روز و شب خیالی آسوده داشته باشید، باید یک یا چند قدم فراتر از قفل کردن درب ها بردارید و تجهیزات تخصصی تر و قابل اطمینان تری را به کار گیرید. از جمله این تجهیزات می توان به دوربین های مدار بسته، دزدگیر امکان، آژیر و چشمی ها اشاره کرد که هر کدام از آن ها نقش ویژه ای در تأمین امنیت ما دارند.

این روزها اهمیت استفاده از دوربین های مدار بر هیچ کس پوشیده نیست و به همین دلیل نیز در این مطلب قصد داریم تا شما را با مزیت های استفاده از انواع دیگری از تجهیزات امنیتی آشنا کنیم.

با نصب و به کارگیری این تجهیزات که البته هزینه زیاد و عجیبی را نیز بر شما تحمیل نمی کنند، می توانید سطح امنیت هر ساختمانی به طور قابل توجهی بالا ببرید و آرامش خاطر بیشتری داشته باشید.

اهمیت استفاده از میکروفن برای دوربین مدار بسته

اغلب دوربین های مدار بسته موجود در بازار کشورمان فاقد میکروفن های داخلی هستند و به این ترتیب تصاویر ثبت شده صدایی را با خود به همراه ندارند. اما واقعیت آن است که ثبت تصویر در برخی از موارد برای اثبات قانون شکنی افراد و تهیه مدرک از دزدی یک فرد سارق به تنهایی کافی نیست.

همانطور که می دانید دوربین های مدار بسته فقط کاربرد امنیت ندارند و برای نظارت بر فعالیت درست و قانون مند کارمندان یک اداره یا شرکت نیز مفید فایده می باشد.

برای مثال تصور کنید که در یک اداره یا مراکز تجاری دوربین های مدار بسته میکروفن داری قرار گرفته اند که همگی توسط کارفرما قابل کنترل و بررسی می باشند. قطعاً در چنین فضایی تمام کارمندان و افراد مشغول به کار با دقت بیشتری به انجام وظایف خود می پردازند و کسی قانون شکنی نخواهد کرد.

اما حتی در صورتی که فردی در محیط کاری از قوانین تخطی کرد، دوربین مدار بسته مجهز به میکروفن می تواند تصاویر و همچنین تمام صحبت های این شخص را نیز ضبط کند. در این موقعیت و در بسیاری دیگر از موارد وجود یک میکروفن می تواند اسناد و مدارک با ارزشی را برای اثبات جرم یک فرد فراهم آورد که برای نیروی پلیس نیز کاملاً مورد تأیید است.

از جمله برند های تولید کننده میکروفن برای دوربین های امنیتی می توان به ITR و ویزیترون اشاره کرد که تا به حال میکروفن هایی با کیفیت صدای خوب و البته با کمترین میزان نویز موجود را عرضه کرده اند.

توجه...

 پیش از استفاده از یک دوربین مدار بسته میکروفن دار باید تمامی کارکنان در جریان این موضوع قرار بگیرند؛ در غیر این صورت ضبط صدای آن ها امری غیر قانونی است.

مزایای به کارگیری دزدگیر اماکن

بعد از دوربین مدار بسته، دزدگیر اماکن یکی از مهم ترین ابزاری است که منجر به ارتقاء سطح امنیتی خانه و محل کارمان می شود. نصب دزدگیر باعث این امکان را برایمان فراهم می کند تا در صورتی که فرد سارقی قصد ورود به خانه مان داشت، به روش های مختلف از این موضوع اطلاع پیدا کرده و از به نتیجه رسیدن اهداف او جلوگیری کنیم.

یک دزدگیر حرفه ای دارای قابلیت هایی از جمله برنامه ریزی و کنترل توسط تماس صوتی و از طریق اپلیکیشن های ویژه و ارسال گزارشات ورود و خروج می باشد.

یکی از مهم ترین امکانات قابل بررسی برای دزدگیر، تلفن گیری داخلی آن می باشد. البته همه دزدگیر ها از این امکان ضروری بهره مند نیستند؛ اما بدون تعارف می توان گفت این دزدگیر های تلفن گیر هستند که بیشترین مزیت را برایمان فراهم می آورند. دزدگیر ها می توانند از طریق خط تلفن ثابت یا سیم کارت با شما تماس حاصل کنند و یا پیام کوتاهی برایتان ارسال کنند تا شما را از وقوع ورود و خروج های غیر عادی مطلع سازد.

قطعاً از میان انواع دزدگیر های اماکن، آن دسته ای که از هر دو نوع تماس سیم کارتی و با خط ثابت پشتیبانی می کنند، ارجحیت دارند؛ چرا که در صورتی که فرد سارق خط تلفن ساختمان قطع و مسدود کرده باشد، دزدگیر همچنان می تواند با کمک سیم کارت شما را با خبر سازد.

دزدگیر می تواند فرمان به صدا درآمدن آژیر را صادر کند و همچنین تنظیم مدت زمان پخش صدای آژیر را نیز به عهده شما بگذارد.

گرچه برند های متنوعی به تولید تجهیزات امنیتی همچون دزدگیر می پردازند؛ اما اما دو برندی که در قبل نیز به آن ها اشاره شد، یعنی ویزیترون و آی تی آر از جمله معتبر ترین شرکت های فعال در ایران هستند که گارانتی معتبری را نیز ارائه می دهند.

چرا از چشمی و آژیر استفاده کنیم؟

پس از بررسی اهمیت استفاده از میکروفن برای دوربین مدار بسته و دزدگیر، حالا وقت آن است که مزایای به کارگیری چشمی و آژیر را بیان کنیم. اغلب افراد تصور می کنند که تأمین ایمنی خانه و تهیه تجهیزات امنیتی هزینه های هنگفتی را بر آن ها تحمیل خواهد کرد و به این منظور باید ابزارآلات عجیب و پیچیده ای را خریداری کنند.

در حالی که با کسب اطلاعات کافی در خصوص انواع این تجهیزات و نوع کاربردشان، می توانید حفاظت بهتری از خانه و محل کار خود به عمل آورده و در وهله اول آرامش بیشتری داشته باشید.

چشمی ها ابزاری هستند که به سنسورهای دقیقی مجهز شده اند تا بتوانند به سرعت اتفاقات و حرکات غیر عادی را تا شعاع مشخصی تشخیص داده و اعلام نمایند. چشمی یک از مقرون به صرفه ترین ابزار امنیتی بوده که با نصب تعداد کافی از آن در محیط، هیچ نقطه ای دور از کنترل نخواهد ماند.

آژیر نیز همانطور که با آن آشنایی دارید پیام هشدار دستگاهی همچون دزدگیر را دریافت کرده و با ایجاد یک صدای بلند اهالی یک ساختمان را کاملاً آگاه می سازد. قطعاً فرد سارق با شنیدن صدا آژیر برای فرار و ترک محل لحظه ای درنگ نخواهد کرد و از اهدافش منصرف خواهد شد.

از جمله برترین شرکت های تولید کننده آژیر و چشمی می توان به برند های پیزو و ویزیترون اشاره کرد که به خوبی در بازار کشورمان شناخته شده اند.

گرچه هر یک این ابزار ها به تنهایی نیز کاربرد های خود را دارند، اما قطعاً در کنار هم عملکرد مطمئن تر و بهتری خواهند داشت. نصب مجموعه ای از این تجهیزات امنیتی باعث می شود تا اگر بر حسب اتفاق یکی از آن ها به موقع عمل نکرد، سایر ابزار ها شما را آگاه کرده و از بروز اتفاقات ناخوشایند جلوگیری کنند.

جالب است بدانید...

آمار های تهیه شده توسط نیروی پلیس نشان داده اند که 90 درصد ساختمان هایی که مورد سرقت قرار گرفته اند، به هیچ یک از تجهیزات امنیتی بررسی شده مجهز نبوده اند. البته جای تعجبی وجود ندارد، واضح است که سارقان خانه ها و ساختمان هایی را بر می گزینند که از پایین ترین سطح امنیتی برخوردار باشند تا به ساده ترین شیوه ممکن به کارشان برسند!

چگونه خانه و محل کار خود را به تجهیزات امنیتی مجهز کنیم؟

احتمالاً اصلی ترین سوالی که پس از مطالعه این مقاله در ذهن تان ایجاد شده است آن است که اصلاً چگونه می توان خانه را به این تجهیزات مجهز نمود؟

قطعاً قدم اول پیدا کردن یک فروشگاه قابل اعتماد و البته تخصصی است که حوزه فعالیتش تجهیزات امنتی باشد تا بعد ها بتوانیم خدمات پس از فروش بهتری را دریافت کنیم. یکی از مراکز تخصصی فروش تجهیزات امنیتی، فروشگاه آلرت ایران می باشد که به واسطه تجربه چندین ساله اش، به خوبی توانسته تا محصولات مطمئن ترین برندهای جهان را گرد آورد.

همانطور که می دانید بسیاری از شرکت های خارجی که محصولاتشان به بازار ما وارد می شود، دارای نمایندگی معتبری در کشور ما نیستند و این مسئله باعث می شود تا در صورت بروز خرابی در کالای خریداری شده به مشکل برخورد کنیم. بنابراین بد نیست تا قبل از خرید حتماً از اعتبار و اصالت برند یک محصول اطمینان حاصل کنیم تا از خرید خود رضایت بیشتری داشته باشیم.

آلرت ایران در حقیقت یک فروشگاه اینترنتی است که گستره وسیعی از تجهیزات امنیتی را ارائه می دهد تا دست شما برای انتخاب به عنوان خریدار باز تر باشد. آلرت ایران متشکل از یک تیم متخصص و کار بلد است که پیش از خرید نیز مشاوره های مفید و کاربردی را در اختیارتان می گذارد تا پاسخ تمام سوال هایتان را بدست آورید.

یکی از وجوه تمایز این فروشگاه اینترنتی نسبت به رقبایش آن است که این مجموعه تنها یک فروشگاه صرف نیست و پس از فروش محصولاتش شما را از خدماتی همچون عرضه گارانتی معتبر و امکان نصب کالا در محل بهره مند می سازد.

به جرئت می توان گفت با وجود این امکانی که آلرت ایران فراهم آورده، نصب و استفاده از تجهیزات امنیتی بسیار ساده شده، هر فردی با کمترین آگاهی فنی می تواند از وجود این ابزارآلات مهم بهره مند گردد.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول