اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

رشد صادرات بزرگترین تولیدکننده قیر ایران

تشدید تحریم ها و مشکلاتی که با افزایش شیوع بیماری کرونا در کشور ایجاد شده نه تنها باعث کاهش صادرات قیر در کشور نشده بلکه در 7 ماهه نخست سال 99 صادرات نفت پاسارگاد به عنوان بزرگترین تولیدکننده قیر در خاورمیانه با رشد 4 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل همراه بود.

رشد صادرات بزرگترین تولیدکننده قیر ایران

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نفت پاسارگاد، با وجود مشکلات ایجاد شده در سه ماهه ابتدایی سال 99 به دلیل شوک اولیه ناشی از ویروس کرونا و بسته شدن مرزها، بنادر مقصد به مدت سه ماه، کاهش پروژه‌های عمرانی در دنیا و همچنین افزایش فشار ناشی از تحریم میزان صادرات هفت ماهه ابتدای سال 99 نسبت به مدت مشابه سال های 97 و 98 افزایش داشته است.

براساس این گزارش، میزان صادرات در هفت ماهه ابتدای سال 99 به میزان 4 درصد بیشتر از هفت ماهه سال 98 و 17 درصد بیشتر از مدت مشابه سال 97 بوده است.

صادرات قیر بشکه ای نیز در هفت ماهه نخست سال 99 با افزایش همراه بوده است به طوریکه با هدف‌گذاری شرکت در فروش محصولات مظروف، میزان صادرات بسته بندی قیر بشکه ای در این بازه زمانی افزایش چشمگیری داشت.

 

 میزان صادرات بشکه در هفت ماهه ابتدای سال 99 به میزان 18 درصد کل صادرات شرکت نفت پاسارگاد بوده است که این عدد در هفت ماهه ابتدای سال 98 تنها 7 درصد و در مدت مشابه سال 97 در حدود 8 درصد بوده است.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول