اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

هفته بسیج در سرخه/ از دیدار مجازی با خانواده شهدا تا نمایشگاه اقتصاد مقاومتی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه گفت: ۱۰۴ عنوان برنامه در هفته بسیج امسال در شهرستان سرخه برگزار می‌شود که دیدار مجازی با خانواده شهدا و برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی از جمله آنهاست.

هفته بسیج  در سرخه/ از دیدار مجازی با خانواده شهدا تا نمایشگاه اقتصاد مقاومتی

به گزارش خبرگزاری فارس از سرخه، سرهنگ مرتضی عبداللهی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، «بسیج متعلق به هیچ گروه، نهاد و جبهه خاصی نیست؛ بسیج نمادش ملت ایران است و همه ملت ایران اجزای بسیج هستند».

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و اثرگذاری این موضوع بر اجرای برنامه‌ها در مناسبت‌های مختلف، امسال نحوه برگزاری ویژه‌برنامه‌های هفته بسیج نیز دستخوش تغییراتی شده و رویکرد استفاده از فضای مجازی به‌جای فضای حقیقی در دستور کار قرار گرفته است تا از شیوع و فراگیری بیماری کرونا در جامعه جلوگیری شود.

عبداللهی عنوان کرد: از ۱۰۴ عنوان برنامه‌ای که در هفته بسیج امسال در شهرستان سرخه در قالب ۴۰۰ فعالیت برگزار می‌شود، ۱۵ عنوان جزو برنامه‌های شاخص است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه به مهم‌ترین ویژه‌برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان سرخه اشاره و از جمله آن‌ها را اجرای پویش‌های گرمای مهربانی و بافت شال و کلاه و لباس‌های بافتنی با توجه به پیش بودن فصل سرما و تداوم رزمایش مواسات و همدلی عنوان کرد.

عبداللهی تجلیل از کادر درمان، دیدار مجازی با خانواده معزز شهدا با عنوان «به تو از دور سلام»، طرح «سلام مردم در خدمتیم»، گلباران مجازی مزار شهدا در قالب پویش «گل برای گل»، نذر خون، مسابقه ایده خوب کار خوب، راه‌اندازی نمایشگاه و فروشگاه مجازی اقتصاد مقاومتی، طرح هشت شب توسل به امام هشتم (ع)، اعزام کاروان‌های سلامت و گروه‌های جهادی به مناطق محروم در قالب پویش «سلیمانی‌ها»، طرح سپاس فرمانده، تجلیل از پیشکسوتان و ایثارگران و تجلیل از فرماندهان اسبق پایگاه‌ها، برپایی ایستگاه‌های خدمت‌رسان بسیج در سطح شهرستان سرخه و اجرای طرح غربالگری و بیماریابی محله‌ای را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان سرخه برشمرد.

وی عنوان کرد: اجرای طرح «هر پایگاه، ۴۰ بسته معیشتی» از جمله طرح‌های محوری و شاخصی محسوب می‌شود که در هفته بسیج در شهرستان سرخه در دستور کار قرار گرفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه بیان کرد: در قالب اجرای این طرح، ۸۰۰ بسته معیشتی در روز پنجم آذرماه (روز تأسیس بسیج مستضعفین) بین نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از ویروس کرونا توزیع می‌شود.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول