اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

اعمال شدید محدودیت‌های ترافیکی در خراسان‌جنوبی+جزئیات

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خراسان‌جنوبی به تشریح جزئیات اعمال محدودیت‌های شدید ترافیکی کرونا در این استان پرداخت.

اعمال شدید محدودیت‌های ترافیکی در خراسان‌جنوبی+جزئیات

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ علیرضا عباسی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا و جلوگیری از ترددهایی که از قبل ممنوع اعلام شده، ممنوعیت‌های تردد در استان اعمال می‌شود و خودروهای دارای پلاک بومی حق خروج از شهر و خودروهای دارای پلاک غیربومی حق ورود به شهرهای استان را نخواهند داشت.

وی افزود: با هماهنگی مبادی ذی‌ربط کلیه دوربین‌های درون و برون‌شهری برای اجرای این طرح به‌روزرسانی و آماده شده و می‌توان گفت تفاوت شاخص اجرای این طرح در خراسان‌جنوبی نسبت به محدودیت‌های قبلی، استفاده حداکثری از ظرفیت دوربین‌ها برای کنترل ترددهاست.

ممنوعیت تردد از ساعت ۲۱ تا چهار صبح

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خراسان‌جنوبی با اشاره به ممنوعیت تردد از ساعت ۲۱ تا چهار صبح در سطح معابر شهری ادامه داد: هم‌استانی‌های عزیز طوری برنامه‌ریزی نمایند که کارهای ضروری خود از جمله تهیه مایحتاج را قبل از ساعت ۲۱ انجام دهند چراکه تردد وسایل نقلیه بعد از ساعت اعلامی شامل جریمه خواهد شد.

عباسی با بیان اینکه پلیس صرفاً به دنبال اعمال قانون رانندگان در این طرح نیست عنوان داشت: علیرغم میل باطنی، آن تعداد محدود از رانندگانی که در این محدودیت‌ها تخلف نمایند توسط عوامل پلیس و همچنین از طریق دوربین‌های شهری و جاده‌ای جریمه خواهند شد.

کلیه تفرجگاه‌ها شامل محدودیت ترافیکی می‌شوند 

وی ادامه داد: کلیه تفرجگاه‌ها نیز در این دوره شامل محدودیت ترافیکی می‌شوند و تردد به این مکان‌ها ممنوع و شامل جریمه خواهد بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان‌جنوبی از همکاری مردم در دوره‌های گذشته اعمال محدودیت‌های ترافیکی کرونا قدردانی کرد و ادامه داد: کلیه این اقدامات و محدودیت‌ها برای حفظ سلامتی شهروندان و قطع زنجیره انتقال ویروس منحوس کرونا است لذا انتظار می‌رود در محدودیت‌های جدید نیز شاهد همکاری مردم عزیز استان باشیم.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول