اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

اراضی شرکت صنایع پوشش ایران به دولت برمی‌گردد

معاون دادستان کل کشور گفت: با تنفیذ فسخ قرارداد واگذاری شرکت صنایع پوشش ایران ازطریق دادگاه، اراضی متعلق به این شرکت به دولت برمی‌گردد.

اراضی شرکت صنایع پوشش ایران به دولت برمی‌گردد

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور در ارتباط تصویری با گفت‌وگوی ویژه خبری، اظهار کرد: با تنفیذ فسخ قرارداد واگذاری شرکت صنایع پوشش ایران ازطریق دادگاه، اراضی متعلق به این شرکت به دولت برمی‌گردد.

وی افزود: این کارخانه باوجود اینکه همچنان دستگاه‌هایی زیادی دارند زیر 5 درصد کارگر و تولید دارد و مطمئناً قوه قضائیه کوتاه نخواهد آمد؛ به‌محض اطلاع، دادستان مرکز استان به‌عنوان مدعی‌العموم ورود کرده و به‌محض اینکه حکم صادر شود، اراضی به دولت باز می‌گردد.

معاون دادستان کل کشور تصریح کرد: آنچه مسلم است، این است که این کارخانه به قصد تغییر کاربری و نه به قصد اصلاح واگذار شده است.

وی ادامه داد: ده‌ها پرونده فقط در استان گیلان داریم که عده‌ای هزاران تن ضایعات از کارخانجات خریده‌اند و همچنان با حکمی که در دست دارند به‌دنبال خرید مابقی اموال هستند. دادستان مرکز استان هم از باب حقوق عامه و هم از باب حمایت از تولید ورود جدی پیدا کرده و این موضوع را به‌طور دقیق پیگیری خواهد کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول