اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

کشاورزان با کمبود بذر گندم مواجه هستند/ باید جلوی اتفاقات ناخوشایند در تولید غله گرفته شود

نماینده علی آباد کتول در مجلس با بیان اینکه کشاورزان با کمبود بذر گندم مواجه هستند گفت: باید جلوی اتفاقات ناخوشایند در تولید غله گرفته شود.

کشاورزان با کمبود بذر گندم مواجه هستند/ باید جلوی اتفاقات ناخوشایند در تولید غله گرفته شود

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، رحمت الله نوروزی نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه 28 آبان) در جلسه علنی و در تذکری شفاهی خطاب به وزرای جهاد کشاورزی و صمت اظهار داشت: متاسفانه امروز کشاورزان با کمبود بذر گندم مواجه هستند؛ انتظار است سریع به این مسئله ورود کرده و جلوی اتفاقات ناخوشایند در تولید غله کشور گرفته شود. 

وی خطاب به رییس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: باتوجه به مشکلات حوادث سیل و آتش سوزی جنگل‌ها لازم است در بودجه سال آتی ردیف مجزا برای مهار بحرانها دیده شود. 

نماینده علی آباد در مجلس در تذکر دیگری خطاب به رئیس بنیاد شهید خواستار اقدامات لازم برای شهید محسوب شدن افرادی که در خدمت رسانی به مردم در بیمارستان‌ها بر اثر کرونا فوت کرده و افرادی که در تشییع جنازه شهید حاج قاسم سلیمانی درگذشتند، شد.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول