اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مراغه چیان:چون مربیان و بازیکنان مددی را قبول نکردم برکنارم کردند/ او آمده تا استقلال را ویران کند!

رئیس برکنار شده آکادمی باشگاه استقلال گفت:به مددی گفتم شما به خاطر کسانی که معرفی کردید و من قبول نکردم من را بر کنار کردید.

مراغه چیان:چون مربیان و بازیکنان مددی را قبول نکردم برکنارم کردند/ او آمده تا استقلال را ویران کند!

سعید مراغه چیان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص برکناری اش از ریاست آکادمی باشگاه استقلال اظهار داشت: برکنار شدیم چون خوب کار کردیم و به این شکل از کار ما تشکر کردند! دلیل این کار را هم را باید خود مددی می داند. چون دیدند تیم ها را ساختیم و کارها رو به راه شده بود من را برکنار کردند.

وی افزود: من به مددی گفتم شما به خاطر کسانی که معرفی کردید و من قبول نکردم من را بر کنار کردید.من یک مصاحبه کردم و گفتم از زمانی که او سرپرست باشگاه شده یک تماس هم با او نتوانسیم بگیریم، شاید به خاطر همین ناراحت شده است.شما  ببینید امسال چقدر بازیکن به تیم بزرگسالان دادیم.

رئیس پیشین آکادمی استقلال تاکید کرد: 4 ماه زحمت کشیدیم، خودم صبح و شب در آکادمی حضور مستقیم داشتم، این هم دستمزد ما بود. او من را صدا کرد و گفت از شما تشکر می کنیم! حتی خواستند لوح تقدیر به من بدهند  ولی من گفتم آن لوح مال خودتان. هیچ تقدیرنامه ای نگرفتم و از باشگاه بیرون آمدم.

مراغه چیان به فارس تاکید کرد: مددی از روز اول می گفت این افراد را بگذار ولی من قبول نکردم. از روز اول با او مشکل داشتیم. مددی نه استقلالی است و نه دلش برای استقلال سوخته است. او آمده که استقلال را ویران کند! او با حکم سرپرستی هر کاری که دوست دارد انجام می دهد! آنهایی که کار من را دیدند می توانند شهادت بدهند که چقدر برای آکادمی زحمت کشیدم.

وی تصریح کرد: در ابتدای فصل گفت حسن زاده را بردار و محمد فدایی را  در تیم امید بگذار. او گفت جانملکی را سرمربی تیم جوانان کن ولی باز هم من قبول نکردم. من باید تشخیص بدهم چه کسی مربی جوانان یا امید شود. حتی او آرش برهانی را قبول نداشت، برهانی رابط تیم امید و بزرگان بوده و تلاش کردیم رابط خوبی بین تیم امید و بزرگسالان ایجاد کنیم. شاید ما هم اشتباه کرده باشیم ولی سعی کردیم حق کسی ضایع نشود.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت که کار کردیم یک ریال به ما پول ندادند، ماهی 13-14 میلیون تومان هزینه خوابگاه را خودمان تقبل کردیم. صورت یکی از بازیکنان آسیب دید ولی هزینه عمل او را تقبل کردیم. تیم های ما لباس گرم و گرمکن نداشتند ولی حرفی نزدیم. در هر صورت خدماتی که کردیم بعدها مشخص می شود.

نتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول