اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

شمسایی: با یک بام و دو هوا نمی‌شود لیگ فوتسال را برگزار کرد/ تکلیف باشگاه‌ها را مشخص کنید

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: اگر قرار است لیگ برتر برگزار شود، فدراسیون و سازمان لیگ هرچه سریع‌تر تکلیف را مشخص کنند.

شمسایی: با یک بام و دو هوا نمی‌شود لیگ فوتسال را برگزار کرد/ تکلیف باشگاه‌ها را مشخص کنید

وحید شمسایی در گفت‌‌‌‌‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس، در واکنش به برگزار نشدن لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: واقعا نمی‌دانم چرا  تکلیف را مشخص نمی‌‌کنند. این دیگر چه وضعش است؟ همه سردرگم هستیم. یک روز مدعی می‌شوند لیگ به صورت رفت و برگشت برگزار می شود. روز دیگر می‌‌گویند متمرکز خواهد بود. روزی می‌گویند مجوز برگزاری نداریم. مگر فرق فوتسال با سایر رشته‌های سالنی در چه چیزی هست که ما نمی‌دانیم؟

وی گفت: با یک بام دو هوا نمی‌شود کار کرد. آقایان در سازمان لیگ باید تکلیف را یکسره کنند تا بدانیم چکار کنیم. بازیکنان و کادر فنی اکثر تیم‌ها خانواده دارند و تنها منبع درآمدشان از همین راه است.

سرمربی  تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: وقتی شرایط کرونا اجازه برگزاری لیگ را به صورت رفت و برگشت نمی‌دهد، مجبوریم متمرکز لیگ را برگزار کنیم. البته خودم مخالف برگزاری به صورت متمرکز هستم. برگزاری متمرکز مصدومیت، خستگی و... برای بازیکنان به وجود می‌آورد اما چاره چیست؟ مجبوریم لیگ را به طریقی برگزار کنیم تا چرخ فوتسال بچرخد. 

وی تصریح کرد: الان لیگ‌های هندبال، والیبال و ... برگزار شده و فوتسال هم نباید از این غافله عقب بیفتد. با برگزار نکردن لیگ، فوتسال و آینده تیم ملی را نابود می‌‌کنیم. همه باشگاه‌ها و مدیران تیم‌ها همدل و یکصدا برگزاری لیگ را خواستار شویم و بجای سنگ اندازی و متهم کردن همدیگر، به دنبال راهکار مناسب باشیم. 

شمسایی گفت: اگر قرار است لیگ را شروع کنیم، فدراسیون و سازمان لیگ تمام تلاش خود را انجام دهند و تکلیف همه را مشخص کنند. بازهم تکرار می‌‌‌کنم و به آقایان می‌‌‌گویم با یک بام دو هوا نمیشه کار کرد؛ یا لیگ را شروع کنند یا به صراحت بگویند تعطیل تا همه تکلیف خودشان را بدانند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول