اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

اجرای ساماندهی وضعیت بازار و جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها از سوی سپاه نینوا گلستان

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: طرح جدیدی به نام طرح ۱۷ ربیع را به منظور ساماندهی وضعیت بازار و جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها برنامه‌ریزی کرده‌ایم و ۳۴۶ بسیجی با آموزش تخصصی مامور نظارت بر بازار و اصناف شده‌اند.

اجرای  ساماندهی وضعیت بازار و جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها از سوی سپاه نینوا گلستان

به  گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سردار علی ملک شاهکوهی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: امروز دشمنان ما برای کم رنگ کردن خدمات انقلاب اسلامی در جنگ نرم فضای مجازی مشغول قلم‌زنی هستند.
وی تصریح کرد: یکی از ایرادات کار رسانه‌ای ما پدافندی عمل کردن است، ما نباید با آرایشی تدافعی منتظر حملات دشمن بمانیم و فقط دفاع کنیم.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: ایجاد بسیج مردمی از صدر اسلام سابقه داشته و نبی مکرم اسلام (ص) با توکل به خداوند و بسیج کردن مردم حکومت اسلامی را شکل داد و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با ایجاد بسیج مستضعفین همان فرهنگ صدر اسلام را احیا کردند.

سردار ملک‌شاهکویی افزود: بسیج صرفا یک ارگان نظامی نیست چراکه بسیج یک تفکر الهی در همه عرصه‌هاست و با همین نگاه روزگاری در دفاع مقدس نقش‌آفرینی کرد و ما طی ۴۰ سال گذشته هر جا تفکر بسیجی را حاکم کردیم پیش رفتیم و اقتدار خلق کردیم.

* امروز شاهد جهانی شدن بسیج در منطقه هستیم

وی خاطرنشان کرد: امروز از بزرگترین برکات تاسیس بسیج در منطقه غرب آسیا، شکل‌گیری تفکر بسیجی در عراق، سوریه، لبنان، یمن، افغانستان و پاکستان است و ما امروز شاهد بسیجی در ابعاد جهان اسلام هستیم. 

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: ما در هفته بسیج ۱۵۰۰ برنامه اجرا خواهیم کرد که شامل ۱۸۰ عنوان برنامه و ۱۴۱ برنامه شاخص در سطح شهرستان‌ها است و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد و برخی برنامه‌ها را از بستر فضای مجازی اجرا خواهیم کرد.

سردار ملک‌شاهکویی افزود: افتتاحیه ۲۳ خانه نوساز در مناطق محروم استان، اختتامیه ساخت و مرمت ۲ هزار و ۴۵ واحد سیل‌زده، اعزام کلینیک دامپزشکی سیار در روستاها از جمله برنامه های شاخص ماست.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط کرونایی مسوولان رده‌ها و اقشار سپاه و بسیج استان از طریق صدا و سیمای استان آخرین اقدامات تخصصی بسیج استان را به سمع و نظر مردم خواهند رساند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: در جریان آتش‌سوزی اخیر جنگل توسکستان بالگرد هوافضای سپاه ۳۲ سورتی پرواز طی ۱۰ روز انجام داد.

سردار ملک‌شاهکویی افزود: طرح جدیدی به نام «طرح ۱۷ ربیع» را به منظور ساماندهی وضعیت بازار و جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها برنامه‌ریزی کرده‌ایم و  ۳۴۶ بسیجی با آموزش تخصصی مامور نظارت بر بازار و اصناف شده‌اند.

* اجرای «طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا هفته آینده

وی اضافه کرد: در هفته آینده «طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» را به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا با همکاری استانداری و دانشگاه علوم پزشکی در استان و فرمانداری‌ها و شبکه بهداشت در شهرستان‌ها اجرا خواهیم کرد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: این طرح با شعار «هر خانه یک پایگاه سلامت» راه‌اندازی خواهد شد تا ضریب حساسیت مردم در قبال این ویروس منحوس بالا رفته و افراد ناقل به قرنطینه بروند.

* ورود قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) سپاه برای جبران عقب‌ماندگی‌های چندین ساله گلستان/ آمادگی بسیج سازندگی برای اجرا و اتمام پروژه‌های به زمین استان

سردار ملک‌شاهکویی افزود: متاسفانه در برخی از زیرساخت‌های استان طی سال‌های گذشته دچار عقب‌ماندگی بودیم و از ابتدای سال با جلسات متعدد قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) سپاه را برای رفع این مشکلات پای کار آوردیم.

 وی تاکید کرد: اکثر موارد تفاهم‌نامه‌های بین قرارگاه سازندگی خاتم و دستگاه‌های اجرایی استان به مرحله عقد قرارداد رسیده و سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا استان گلستان در حال پیگیری ادامه روند کار است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: همینجا هم رسما اعلام می‌کنیم اگر پروژه‌ای در استان روی زمین ماند حاضر هستییم با محوریت بسیج سازندگی استان آن را به اتمام برسانیم.

انتهای پیام/83001/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول