اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

از برقراری تور سلامت تا توزیع بسته‌های معیشتی در ایستگاه مهربانی/ عزم جزم گروه جهادی برای مبارزه با کرونا

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) شیراز از راه‌اندازی یک کارگاه تولید ماسک با ظرفیت تولید روزانه 40 هزار عدد توسط گروه جهادی بسیج خبر داد.

از برقراری تور سلامت تا توزیع بسته‌های معیشتی در ایستگاه مهربانی/ عزم جزم گروه جهادی برای مبارزه با کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، عباس بنایی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اعلام برنامه‌های هفته بسیج توسط این ناحیه اظهارداشت: شاخصه برنامه‌های هفته بسیج امسال کمک مومنانه در راستای پیشگیری و کمک به آسیب دیدگان ناشی از کرونا با حضور آمرین و توزی  بسته های معیشتی است.

وی ادامه داد: در این راستا با مجوز بهداشت، کارگاه تولید ماسکی در شمال غرب شیراز راه‌اندازی شده است که به همت گروه جهادی بسیج روزانه تعداد ۴۰ هزار عدد ماسک تولید کرده و با نرخ کمتر به بازار عرضه می‌شود.

بنایی با اشاره به این که کمک های مومنانه، تکمیل پروژه محرومیت زدایی، افتتاح ساختمان پایگاه بسیج شهید مدد دوکوهک و افتتاح سالن رزمی گویم از برنامه های این هفته است، افزود: برقراری تور سلامت، کمک به بیماران کرونایی، گشت بازرسی اصناف توسط بسیج اصناف، توزیع  بسته های معیشتی در قالب ایستگاه مهربانی و برگزاری  نشست های روشنگری در فضای مجازی از جمله دیگر برنامه های هفته بسیج است.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) شیراز خاطر نشان کرد: گروه های جهادی تا کنون بیش از ۱۲ میلیارد تومان در عرصه مقابله با کرونا و محرومیت‌زدایی آورده داشته اند که این نعمت بزرگی برای پایداری روحیه ایثار و از خود گذشتگی است.

سرهنگ بنایی تصریح کرد: در هفته بسیج، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با تشکیل کارگروه فرهنگی جهت سرکشی از خانواده معظم جانبازان و شهدا و استفاده از ظرفیت ایثارگران و پیشکسوتان عرصه دفاع از امنیت پایدار نیز انجام خواهد شد.

وی بیان داشت: هفته بسیج یاد آور ایثارگری ها و حضور داوطلبانه بسیجیان در عرصه های مختلف است که یکی از مهم ترین آن ها کمک به هموطنان عزیز در بحث اهدای خون است که در هفته بسیج  در جهت تامین ذخیره خون مورد نیاز بیماران انجام خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محمد رسول الله (ص) شیراز در بخش پایانی از بسیجیان خواست خدمت به هموطنان را  از وظایف اصلی خود بدانند و در این راستا از هیچ تلاشی جهت خدمت به مردم دریغ نکنند و از همه ظرفیت های موجود در هفته بسیج بهره گیرند.

انتهای پیام/ ن/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول