اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

ضرورت توسعه زیرساخت آموزش عالی در فیروزآباد

نماینده مردم شهرستان‌های فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند گفت: دانشگاه اعتبار شهرستان است و این آمادگی را داریم تا زیرساخت دانشگاه دولتی آموزش عالی و دیگر دانشگاه‌هایی که اعتبار شهرستان فیروزآباد بوده را فراهم و به بهترین شکل ممکن توسعه دهیم.

ضرورت توسعه زیرساخت آموزش عالی در فیروزآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزآباد، محمدمهدی فروردین پیش‌ازظهر امروز در نشست مطالبه‌گری بسیج دانشجویی شهرستان فیروزآباد که با حضور نمایندگان بسیج دانشجویی و روسای دانشگاه آموزش عالی و آزاد اسلامی این شهرستان در ساختمان دانشگاه آموزش عالی و با رعایت فاصله اجتماعی برگزار شد اظهار داشت: تدابیر برای کنترل ویروس کرونا اندیشیده شده و همین‌که به دستور مقام معظم رهبری، اعتبار خاصی برای کرونا و کنترل آن در نظر گرفته شده نشان از اهمیت این موضوع بوده است.

وی افزود: اینکه باید اعتبارات را از بخش‌های دیگر سرشکن کنند و در بخش درمان و کنترل بیماری کرونا هزینه کرد نشان از اهمیت و حساسیت این موضوع در پیام رهبری می‌باشد.

دانشگاه اعتبار شهرستان فیروزآباد است

نماینده مردم شهرستان‌های فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند در پاسخ به دانشجوی بسیجی مبنی بر حمایت و پشتیبانی از دانشگاه‌ها ادامه داد: دانشگاه اعتباری برای شهرستان و حوزه انتخابیه و جنوب استان است و هر فردی که پیگیر مجوز تأسیس دانشگاه در این شهرستان بوده باید از زحمات او تقدیر نمود.

فروردین اضافه کرد: این آمادگی را داریم تا زیرساخت دانشگاه دولتی آموزش عالی و دیگر دانشگاه‌هایی که اعتبار شهرستان فیروزآباد بوده فراهم و به بهترین شکل ممکن توسعه دهیم.

وی با اشاره به تقدیر از عملکرد نمایندگان مردم طی ادوار گذشته در این شهرستان و حوزه انتخابی بیان داشت: ما باید اهداف نمایندگان ادوار گذشته را در این حوزه برای تکمیل امکانات مراکز دانشگاهی و آموزشی دنبال کنیم که در سال ۹۲ و ۹۴ دو اتفاق بزرگ که همان تأسیس و راه‌اندازی دانشگاه دولتی آموزش عالی و مجوز تأسیس دانشگاه فنی بوده، افتاده است.

از بانوان در حوزه مدیریتی استفاده می‌کنیم

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش و فعالیت بانوان در عرصه‌های اجتماعی اظهار داشت: بهره‌مندی از ظرفیت و توانمندی بانوان در اولویت است و بنا داریم از بانوان در حوزه مدیریتی استفاده کنیم.

 نماینده مردم شهرستان‌های فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند اظهار داشت: در حوزه بهداشت و درمان کمبودهای بسیاری در شهرستان وجود دارد که با توجه به این‌ که فیروزآباد به عنوان قطب در جنوب استان فارس محسوب می‌شود اما متأسفانه پایگاه انتقال خون و اورژانس هوایی ندارد.

تجهیزات و امکانات بیمارستان فیروزآباد کافی نیست

فروردین گفت: بیمارستان فیروزآباد هیچ حرفی برای گفتن ندارد و در این مدت کوتاه پنج‌ماهه پیگیری‌ برای جذب بیش از ۶ میلیارد تومان از اقلام مورد نیاز و ضروری بیمارستانی انجام و تهیه شده، هر چند در سالیانه گذشته خدماتی ارائه شده اما این خدمات و تجهیزات کافی نیست.

وی خاطرنشان کرد: فیروزآباد که در مسیر راه شیراز- فیروزآباد- جم- عسلویه قرار گرفته و مدام با حوادث ترافیکی و تصادفات جاده‌ای مواجه بوده، نیازمند تجهیزات بیشتر و قوی‌تر از وضعیت فعلی است.

نماینده مردم شهرستان‌های فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند در پاسخ به دانشجوی دیگر بسیجی مبنی بر نقطه کور مجلس و مجالس پیشین، تصریح کرد: همین که تا به امروز نتوانسته‌ایم خواسته‌ها و نیازهای اولیه مردم را تأمین کنیم خود نقطه کور است و این موضوع به این معنی است که سیاست بلند مدت در رفع مشکلات اقتصادی مردم با ضعف در مدیریت بوده است.

فروردین افزود: بحران‌های امروز ما نتیجه عدم زیرساخت و سیاست‌های غلطی بود که در مدیریت گذشته اتفاق افتاده است.

برچیدن فساد در ورزش یکی از اولویت‌های کاری ما است

وی در بخش دیگری با اشاره به ورزش و فساد در این عرصه ادامه داد: موضوعی که نگرانی‌های بسیار در جامعه و در بخش ورزش ایجاد نموده، فساد بوده که برچیدن فساد در ورزش یکی از اولویت‌های کاری ما است.

فروردین تصریح کرد: تلاش می‌کنم زیرساخت‌های ورزش در سطح ملی، استانی و شهرستان فراهم شود.
انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول