اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

سه بر یک، نقطه عطف والیبالیست‌های صنایع اردکان در لیگ یک

تیم صنایع اردکان در دیدار سوم خود از سری رقابت های لیگ یک والیبال کشور مقابل نماینده بابلسر سه بر یک به پیروزی رسید.

سه بر یک، نقطه عطف والیبالیست‌های صنایع اردکان در لیگ یک

جلال پروانه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از یزد، با اشاره به تیم جوان و با انگیزه مرحوم باقرزاده (توپکا بابلسر) گفت: سیدجواد موسوی، جواد نژادصفری، مرتضی بخشی، فرهاد یلمه، مهرداد غلامی، حسین رضوی و عبدالحکیم آرخی نفرات اولیه صنایع اردکان در دست اول رقابت با نماینده بابلسر بودند که نتیجه را ۲۵ بر ۱۹ به نفع خود به پایان رساندند.

سرمربی تیم صنایع اردکان که تیمش در دیدار اول این رقابت‌ها سه بر یک مقابل تیم پاس گرگان مغلوب شده بود و در دیدار دوم سه بر یک از سد تیم سامسونک جویبار گذشته بود، افزود: در دست دوم بازیکنان جوان تیم مرحوم باقرزاده از انگیزه خود به خوبی بهره بردند و نتیجه دست دوم را ۲۵ بر ۲۰ به نام خود زدند.

پروانه که از روند صعودی تیمش در این رقابت‌ها اظهار خوشحالی می‌کرد، گفت: در دست‌های سوم و چهارم با عملکرد بهتر نسبت به نماینده بابلسر با نتایج ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۶ پیروز میدان شدیم و امیدواریم در دیدار فردا و نهایی خود در دور رفت لیگ یک والیبال کشور مقابل تیم خوش سیما بابل هم سومین پیروزی خود را در این رقابت‌ها جشن بگیریم.

گفتنی است؛ تیم صنایع اردکان در گروه ب لیگ یک والیبال کشور که بصورت مجتمع به میزبانی اردبیل در حال پیگیری است با تیم‌های عقاب ملل اردبیل، رعد پدافند قم، اسپرت هوشیار تبریز، خوش سیما آمل، ایرانشید چالوس، پاس گرگان و سامسونگ جویبار هم گروه است.

انتهای پیام/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول