اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

سرمربی مس کرمان: نیاز به حمایت هواداران داریم/گره باشگاه مس باید به دست همه باز شود

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: سه بازی در کرمان انجام دادیم و هواداران تیم ما را تشویق نکردند حتی لحظه‌ای که گل مس کرمان به ثمر رسید هوادارانی که در ورزشگاه حضور داشتند یک دست هم برای تشویق زننده گل مس نزدند و تیم نیاز به حمایت و تشویق دارد.

سرمربی مس کرمان: نیاز به حمایت هواداران داریم/گره باشگاه مس باید به دست همه باز شود

به گزارش خبرنگار فارس از کرمان، رضا مهاجری در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان کرد: امیدوارم بایک خرد جمعی و همدلی بتوانیم راهکار خوبی پیدا کنیم تا به لیگ برتر صعود کنیم و تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا به لیگ برتر صعود کنیم و کار بسیار سختی داریم.

سرمربی تیم مس کرمان ادامه داد: امسال نسبت به سال قبل چهره تیم عوض شده و تیم خوبی را بسته‌ایم درنظر داشتیم چندین بازیکنان خوب سال گذشته را حفظ کنیم که متاسفانه بازیکنان مدنظر به تیم‌های لیگ برتری پیوستند.

وی با بیان اینکه رمضانی مدیر جوان و با انگیزه است که تمام تلاش خود را برای موفقیت مجموعه مس کرمان به کار گرفته است، در خصوص تاخیر در لیگ دسته اول گفت: این تاخیر به ما کمک کرد تا تیم به هماهنگی بهتری دست پیدا کند و برنامه‌های بدنسازی نیز به‌خوبی انجام شود و در بازی‌های تدارکاتی که انجام شد توانستیم نقطه ضعف و قوت خود را بهتر بشناسیم و این تاخیر به ما کمک کرد تا شرایط بهتری پیدا کنیم.

مهاجری افزود: طی سال‌های گذشته که مس کرمان به لیگ برتر صعود نکرده مربیان و بازیکنان خوبی در اختیار داشتند که این امر نشان می‌دهد که یک گره در کار باشگاه ایجاد شده و اگر این گره باز نشود مثل سالیان قبل به لیگ برتر صعود نخواهیم کرد این گره باید به دست همه باز شود.

وی بیان کرد: چندین جلسه برای هواداران مس کرمان وقت گذاشتیم و صحبت‌ها و حرف دل هواداران را شنیدیم و می‌دانم خواسته هواداران و مردم کرمان چه بوده و هست و بازیکنان خودم را هم توجیه کردم.

مهاجری خاطرنشان کرد: سه بازی در کرمان انجام دادیم و هواداران تیم ما را تشویق نکردند حتی لحظه‌ای که گل مس کرمان به ثمر رسید هوادارانی که در ورزشگاه حضور داشتند یک دست هم برای تشویق زننده گل مس نزدند و تیم نیاز به حمایت و تشویق دارد.

وی افزود: زمانی که بازیکن جذب می‌کردیم صحبت کردیم که ما می‌توانیم یک طرف قرارداد را با بازیکنان لغو کنیم. ۵ بازیکن جدا شده با رضایت کامل از ما جدا شدند که هیچ هزینه‌ای هم برای باشگاه نداشته است.

سرمربی تیم مس کرمان با بیان اینکه معدل کل سنی تیم امسال ۲۶ سال است که این معدل نشان می‌دهد که تیم جوانی داریم، تصریح کرد: امیر طاهر از پرسپولیس پیشنهاد داشت و با صحبت‌هایی که با طاهر داشتیم قرار شد امسال در جمع ما بماند و با تمام توان خود برای مس کرمان در این فصل بازی کند.

وی گفت: با چند بازیکن بومی صحبت کردم که همه این عزیزان قصد داشتند در لیگ برتر بازی کنند بازیکنان بومی باید تمام تلاش خودشان را داشته باشند تا در ترکیب تیم جا داشته باشند نگاه بومی و غیربومی نداریم و همه ما مس کرمان هستیم و یک هدف داریم.

مهاجری اضافه کرد: بابت مربیان جوانی که به کادر اضافه شدند اعلام کردیم مربیان موفق کرمانی به کادر ما اضافه شوند تا از تجربیات کادر استفاده شود.

عارف سعیدیان نیز در این نشست گفت: هرساله حاشیه‌هایی داشتیم و این حاشیه‌ها از فوتبال جدا نیست و ما تلاش کردیم مسائل حاشیه‌ای را مدیریت کنیم و امیدوارم امسال تیم  مس کرمان به لیگ برتر صعود کند.

انتهای پیام/3388/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول