اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

«سیم کارت» گمشده،پای صاحبش را به دادگاه کشید+ جزئیات

معاون اجتماعی پلیس پیشگیری پایتخت از سوءاستفاده یک باند خلافکار از یک «سیم کارت» گمشده و وارد شدن اتهام کلاهبرداری به صاحب آن خبر داد.

«سیم کارت» گمشده،پای صاحبش را به دادگاه کشید+ جزئیات

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس،معاون اجتماعی پلیس پیشگیری تهران از سوءاستفاده یک باندکلاهبرداری از سیم‌کارت گمشده یک جوان خبر داد.

سرگرد وحید سلطانی در تشریح خبر فوق اظهار داشت: مدتی قبل جوان ۳۰ ساله‌ای برای انجام امورات اداری به یکی از شعبات بانک در تهران مراجعه می‌کند که متوجه مسدود بودن حساب بانکی‌اش می‌شود.

وی افزود: پسر جوان با پیگیری و مراجعه به مرجع قضائی متوجه می شود حساب بانکی اش با دستور قضایی با شکایت ۸ شاکی در خصوص پرونده کلاهبرداری مسدود شده است.

سرگرد سلطانی ادامه داد: در بررسی‌های پلیسی مشخص شد که پسر جوان دارای 3 سیم کارت است که یکی از آنها را ۶ ماه قبل در اسباب‌کشی خانه اش گم کرده و ‌با توجه به اینکه با سیم‌کارت گمشده کاری نداشته، متوجه موضوع نبوده است.

این مقام انتظامی عنوان کرد: پسر جوان در ادامه پیگیری‌ها اطلاع پیدا کرد که یک باند کلاهبرداری با استفاده از سیم‌کارت وی در فضای مجازی اقدام به خرید و فروش و تراکنش‌های بانکی انجام داده است و در برابر اتهام کلاهبرداری قرار گرفته است.

سرگرد سلطانی با اشاره به اینکه تحقیقات پلیسی برای شناسایی اعضای این باند در دستور کار قرار دارد، اظهار داشت: شهروندان پیگیر اسناد و مدارک و سیم کارت خود باشند و آنها را در گاوصندوق نگهداری کنند و از طریق اپراتورهای مختلف پیگیر باشند که چند سیم کارت به‌نامشان است تا افراد سودجو از سیم‌کارت‌های شهروندان استفاده نکنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول