اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

کشف ۱۷۷ هزارماسک غیربهداشتی درمجیدیه

پلیس پیشگیری پایتخت از کشف ۱۷۷ هزارماسک غیربهداشتی درمحله مجیدیه خبر داد.

کشف ۱۷۷ هزارماسک غیربهداشتی درمجیدیه

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، رئیس کلانتری ۱۹۰ مجیدیه از شناسایی یک کارگاه تولیدی ماسک‌های غیربهداشتی و دستگیری مالک آن، خبر داد و گفت: از داخل کارگاه ۱۷۷ هزار ماسک غیربهداشتی کشف شد. 
 
سرهنگ "علی اصغرخانی" در تشریح خبر فوق اظهار داشت: با دریافت خبری مبنی بر اینکه مالک ساختمانی، پارکینگ ساختمانش را تبدیل به کارگاه تولیدی ماسک کرده و ماسک های غیربهداشتی را به بازار  عرضه می کند، بررسی موضوع در اختیار تیم عملیات کلانتری مجیدیه قرار گرفت و تیمی از ماموران کلانتری به نشانی اعلامی اعزام شدند. 

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی، صحت خبر دریافتی تایید شد، افزود: ماموران با حضور در محل مشاهده کردند که مالک کارگاه ماسک‌ها را به روشی غیر بهداشتی تولید و در حال انتقال ماسک‌های تولید شده به داخل یک دستگاه خودروی وانت هستند.

این مقام انتظامی گفت: نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهم و بازرسی از داخل کارگاه اخذ شد.

سرهنگ اصغرخانی با بیان اینکه روز گذشته تیمی از ماموران کلانتری مجیدیه به محل کارگاه اعزام شدند، عنوان کرد: در بازرسی از داخل ۱۷۷ هزار ماسک غیر بهداشتی کشف و متهم به نداشتن مجوز از مراجع ذیربط اعتراف کرد.

کلانتر محله مجیدیه گفت: محموله کشف شده ماسک‌های غیربهداشتی با ۲ دستگاه خودروی نیسان وانت به کلانتری انتقال یافت و صاحب کارگاه نیز که مرد چهل ساله‌ای بود دستگیر شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول