اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

پرونده زمین‌خواری هفت‌سنگان به سرانجام رسید و تخلف محرز شد

مدیرعامل دیده‌بان شفافیت و عدالت گفت: قاضی ویژه‌ای که آیت‌الله رئیسی برای رسیدگی به تخلفات پرونده هفت‌سنگان تعیین کرد، اقدام به صدور رأی کرده و تخلف محرز و رأی متخلفان صادر شده است.

پرونده زمین‌خواری هفت‌سنگان به سرانجام رسید و تخلف محرز شد

علی اشرف نوری مدیرعامل دیده بان شفافیت و عدالت در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، گفت: قاضی ویژه رسیدگی به تخلفات پرونده هفت سنگان اقدام به صدور رأی کرد و تخلف محرز و رأی متخلفین صادر شد.

وی  با بیان اینکه پرونده مذکور از سالها قبل مورد توجه و پیگیری دیده بان شفافیت و عدالت بود، گفت: این پرونده از آن جهت حائز اهمیت است که تخلف توسط چندین دستگاه دولتی صورت گرفت و ذینفع آن مجموعه‌ای از عوامل دادگستری استان قزوین بودند. 

مدیرعامل دیده بان شفافیت و عدالت افزود: تعدادی از افراد غیر بومی مانند افرادی از نورآباد ممسنی به دلیل رابطه خانوادگی با رئیس کل دادگستری وقت استان قزوین در این زمین خواری شریک بودند و امروز مطلع شدیم قاضی ویژه ای که آیت الله رئیسی، برای رسیدگی به این تخلفات تعیین کردند اقدام به صدور رأی کرده و تخلف آنها محرز و رأی متخلفین صادر شده است.

نوری با تقدیر از عوامل دست اندر کار در به نتیجه رسیدن این پرونده گفت: امیدواریم قاطعیت همراه با عدالت اینچنینی را در تمام پرونده ها شاهد باشیم تا مفسدین و متخلفین فضا را برای انجام تخلف تنگ و هزینه تخلفات و فساد خود را سنگین ببینند تا عامل مهمی برای بازدارندگی از فساد به وجود آورند.

وی افزود: پرونده هفت سنگان قزوین مربوط به زمین‌هایی است به مساحت ۲۴ هکتار با کاربری کشاورزی و باغی که بعدها کاربری آن به شکل غیرقانونی توسط برخی از دستگاه های دولتی به مسکونی تغییر داده شد و به میلیاردها تومان خرید و فروش شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول