اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

دادستان آستارا از انفال الهی صیانت کند

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان انفال الهی را یک منبع غنی اقتصادی برای ساکنین منطقه دانست و گفت: از دادستان عمومی و انقلاب که رئیس کمیته صیانت از انفال الهی است انتظار دارم در راستای حفاظت از انفال الهی و منابع طبیعی تمام تلاش خود را به کار ببندد.

دادستان آستارا از انفال الهی صیانت کند

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، احمد آقایی عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان در محل فرمانداری رمز پایداری بشر را تبعیت از آموزه های الهی دانست و اظهار کرد: عدلی که براساس انصاف باشد مورد قبول بوده و پایه های قوه قضاییه بر همین عدل استوار است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان انفال الهی را یک منبع غنی اقتصادی برای ساکنین منطقه دانست و گفت: از دادستان عمومی و انقلاب که رئیس کمیته صیانت از انفال الهی است و انتظار دارم در راستای حفاظت از انفال الهی و منابع طبیعی تمام تلاش خود را به کار ببندد.  

امام‌جمعه آستارا نیز در مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان در محل فرمانداری اظهار کرد: مسؤولیت در امر قضا در دادگستری و عدلیه، کاری بس دشوار و سخت است و همه با سختی مسؤولیتی که این عزیزان به دوش می‌گیرند آشنا هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا با بیان اینکه دستگاه قضا امید همه افراد جامعه است تا با دادخواهی از این مجموعه بسیار خطیر مشکلات خود را حل کنند، گفت: انتظار مردم این است که قوه قضاییه حق پای‌مال‌شده آن‌ها را از ظالمان و مستبکران بگیرد.

رئیس سابق دادگستری شهرستان آستارا نیز در مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان در محل فرمانداری اظهار کرد: ساختمان دادگستری در شأن شهرستان مرزی آستارا نیست و کمبود منابع انسانی و فضای فیزیکی محدود ازجمله مشکلات دستگاه قضا در این شهرستان است.

احمد عبادی با بیان اینکه ابلاغ الکترونیک با هدف صرفه‌جویی در زمان و تسهیل در رسیدگی به پرونده‌ها از 34 درصد به ۹۸ درصد رسیده است، گفت: ۶۰ هزار فقره پرونده راکد با هدف افزایش فضای فیزیکی دادگستری شهرستان آستارا پایش و به استان ارسال شده است.

عباس صابر فرماندار شهرستان آستارا نیز در مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان در محل فرمانداری اظهار کرد: جنس پرونده‌هایی که وارد دستگاه قضای شهرستان آستارا می‌شود به دلیل برخورداری از مرز دریایی، زمینی و ریلی با دیگر شهرستان‌ها متفاوت است.

به گزارش فارس، در مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آستارا، «عباس جاذب» به عنوان رئیس دادگستری و «یاسر همدمی» به عنوان دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان با حکمی از سوی ریاست قوه قضاییه منصوب و معارفه شدند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول