اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

ورود بسیج به بحث نظارت بر بازار، کنترل قیمت و احتکار

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جهرم گفت: امسال در هفته بسیج برنامه‌های متعددی با رویکرد کمک‌های مومنانه و سلامت اجرایی خواهد شد و در مجموع بیش از ۱۰۰ ویژه برنامه در سطح شهرستان جهرم برگزار خواهد شد.

ورود بسیج به بحث نظارت بر بازار، کنترل قیمت و احتکار

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، قاسم یوسفی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: هفته بسیج که از ۳۰ آبان‌ماه تا ۶ آذرماه به مدت یک هفته با شعار محوری بسیج، پیشرو خدمت و امیدآفرین آغاز می‌شود.

وی افزود: امسال نیز همانند سال‌های قبل برنامه‌های متعددی با رویکرد کمک‌های مومنانه اجرایی خواهد شد و در مجموع بیش از ۱۰۰ ویژه برنامه در سطح شهرستان جهرم برگزار خواهد شد.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جهرم با بیان اینکه در هفته بسیج «قرارگاه ۱۷ ربیع» در جهرم تشکیل خواهد شد، بیان داشت: با توجه به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر نظارت و کنترل قیمت اجناس و احتکار کالا، بسیج جهرم برای کنترل و نظارت بر قیمت‌های اجناس وارد عمل می‌شود.

وی از برگزاری رزمایش دفاع زیستی با فعال شدن تورهای ایست و بازرسی و محوریت سلامت خبر داد و اظهار داشت: توزیع ماسک، ضدعفونی سطح شهر و تذکر لسانی به افرادی که شیوه نامه های بهداشتی را انجام نمی دهند از اهداف این رزمایش است.

یوسفی از راه اندازی طرح حافظان سلامت با محوریت بسیج و دانشگاه علوم پزشکی شهرستان خبر داد و خاطر نشان کرد: در خصوص کنترل افرادی که تست آنان مثبت شده را کنترل می‌کنیم و همچنین اهدای بسته‌های حمایتی به افراد نیازمند که تست آنان مثبت شده هم صورت خواهد گرفت.

جانشین فرمانده سپاه جهرم، گشت رضویون با محوریت اهدای ماسک و تذکر لسانی برای استفاده از ماسک در سطح شهر و بازارهای اصلی، بسیجیان حافظ سلامت (پاک‌سازی محیطی روستاها)، اهدای بسته‌های کمک مومنانه به دانش آموزان بی بظاعت، افتتاح طرح‌های بسیج نوسازگی، تجلیل از کادر درمان بخش کرونا، توزیع لوازم التحریر در مناطق محروم و … از دیگر برنامه‌های شاخص هفته بسیج در جهرم است.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول