اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حسینی: بازی با سایپا عیار ما را مشخص می‌کند/ 10درصدی که به تیم تزریق شد خیلی به موقع بود

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: 10درصدی که به تیم تزریق شد خیلی به موقع بود و بچه‌ها را شاد کرد.

حسینی: بازی با سایپا عیار ما را مشخص می‌کند/ 10درصدی که به تیم تزریق شد خیلی به موقع بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سایپا در هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت: کسب سه امتیاز این بازی خانگی برای ما خیلی مهم است. سعی می‌کنیم یک بازی خوب و فکورانه مقابل سایپا که فکر می‌کنم یکی از تیم‌های خوب امسال باشد را انجام بدهیم. کادر سال گذشته آن‌ها حفظ شده، یک تیم جوان است که هم جوانان خوبی دارد و هم بازیکنان باتجربه خوبی دارد. فکر می‌کنم این بازی، عیار تیم ما را مشخص می‌کند.

وی در مورد اینکه به دلیل محرومیت 4 جلسه‌ای نمی‌تواند روی نیمکت تیم بنشیند، گفت: مشکلی ندارد. روی سکو می‌نشیم و بازی را می‌بینم و اینگونه بازی را بهتر می‌توان دید.

حسینی در مورد پرداخت 10درصد از قرارداد بازیکنان اعضای کادرفنی عنوان کرد: خدارشکر بچه‌ها شرایط روحی خیلی خوبی دارند. فعلا اول فصل است و هیچ کس مشکل مالی ندارد. این بازی دوم است. 10درصدی که به تیم تزریق شد خیلی به موقع بود و بچه‌ها را شاد کرد. چون تیم ما کلا عوض شده عیار تیم ما در این دو سه هفته اول مشخص می‌شود.

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان در پاسخ به سوالی پیرامون حل مشکلات تیم های نفتی برای سال‌های آینده گفت: من در مورد مسائل فنی و بازی فردا می‌توانم صحبت کنم. در مورد مسائل مدیریتی اطلاعات دقیقی ندارم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول