اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

امنیت غذایی کشور به استان سیستان و بلوچستان وابسته است

رییس کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، گفت: استان سیستان و بلوچستان یکی از چندین استان کشور است که امنیت غذایی کشور به آن وابسته است.

امنیت غذایی کشور به استان سیستان و بلوچستان وابسته است

به گزارش خبرگزازی فارس از زرآباد، سیدجواد ساداتی نژاد به اتفاق معین الدین سعیدی نماینده حوزه انتخابیه چابهار، حمیدالدین یوسفی فرماندار کنارک،نیکبخت مدیرکل جهاد کشاورزی استان و جمعی از مسوولین استانی،شهرستان و محلی در بازدید از ظرفیت ها و پتانسیل های کشاورزی و شیلاتی این بخش ،اظهار کرد: کشت بیش از ۵ هکتار از اراضی بخش زرآباد این نوید را می رساند که این بخش می تواند بخش مهمی از موز کشور را تامین کنند.

وی افزود: کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی از هیچ کوششی برای رفع مشکلات کشاورزان استان سیستان و بلوچشتان دریغ نمی کنند.

وی ادامه داد: بزودی تمام اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی برای بررسی ظرفیت ها و مشکلات کشاورزان استان سیستان و بلوچستان به ان منطقه سفر می کند.

فرماندار کنارک نیز در این بازدید با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های بخش زرآباد در زمینه کشاورزی گفت: این بخش یکی از قطب های کشاورزی استان سیستان و بلوچستان محسوب می شود و نیارمند توجه ویژه است.

حمیدالدین یوسفی افزود: چاه‌های آب و اراضی کشاورزی زرآباد تاکنون تعیین تکلیف نشده‌اند و از متولیان این امر تقاضا داریم این مشکل را برطرف کنند

رییس کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی علاوه بر بازدید از ظرفیت های کشاورزی زرآباد از روستای درک،اسکله صیادی کلات زرآباد و همچنین از ظرفیت های شیلاتی،کشاورزی و گردشگری مجتمع کشت و صعنت مکران واقع در روستای گوردیم بخش مرکزی کنارک نیز بازدید بعمل آوردند.

انتهای پیام/3139/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول